Markus 13:8

Jehovan todistajien oppien lähempää tarkastelua

Valvoja: Moderaattorit

Markku Meilo

Re: Markus 13:8

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Veli-Hopea kirjoitti:Pikku osittainen OT, mutta mitä jakeeseen 9 tulee, oletteko kukaan havainneet kohdistuvan jotain tällaisia "vainoja" niin, että se tapahtuisi minun [Jeesuksen] nimeni tähden?
Jeesuksen nimen tähden ei yleisesti ottaen Vt-porukkaa ole koskaan sorsittu, kaikkein vähiten vedetty järjestelmällisesti synagoogiin.
Mikäli tämä palsta ja asiallinen keskustelu kriittisyyksineen lasketaan vainoksi, en näe sitä tehtävän laisinkaan "minun nimeni tähden", ennemminkin vartiotorni lahkon tähden ja sen tähden miten se rikkoo lakeja ja huiputtaa ihmisiä.
Maailmanloppua odottelevat lukevat lehdistä merkkejä ja soveltavat kaiken omista pienistä ympyröistä käsin. Itse en tunne muuta Vt-seuran jäsenistöön suunnattua ongelmaa kuin itseaiheutettua lajia. Keskitysleiriepisodikin oli Rutherfordin tuittupäisyyttä, jehovantodistajien kannattaisi tutustua Pentonin tuosta aiheesta kirjoittamaan kirjaan.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Mikä on tämä erikoiselta kuulostava Markus 13:8 -dieetti, ja miten tuota gojom-teetä tulisi siinä nauttia?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Ariadna

Viesti Kirjoittaja Ariadna »

Kaarmis kirjoitti:Mikä on tämä erikoiselta kuulostava Markus 13:8 -dieetti, ja miten tuota gojom-teetä tulisi siinä nauttia?
Se gojim (kreikan etnos) ei nyt ole mitään nautittavaa, vaan rasistinen termi jota herrakansa käyttää ulkopuolella olevasta "roskasakista" ja jonka herrakansan herra uhkaa edelleenkin hävittää häiritsemästä omaa herrasväkeään.
Vastaa Viestiin