En kylläkään ajatellut sanomaani ymmärrettävän noinTony kirjoitti:Olet aikaisemmin kertonut, että haluat välttää pahoittamasta toisten mieltä. Nyt tulet kuitenkin kertomaan, miten toisten tulisi tuntea ja suhtautua menneisyyteensä uskonnollisessa lahkossa. Lahkossa, josta sinulla ei ole minkäänlaista omakohtaista kokemusta.stigma kirjoitti:Ohhoh, teillä on joku sisäänrakennettu negatiivisuus. En voi kun ihmetellä.
Koittakaapa kuinka elämä on helpompaa, kun sen oikein oivaltaa! Rakasta, ja sinua rakastetaan <3
Ja ei. En pahoittanut mieltäni. Ihmettelen vain, miten kovasti pyrit siihen, vaikka toisella suunpielellä väität ettet missään nimessä haluaisi mitään sellaista.
kurita lastasi, mutta älä niin että kuolee
Valvoja: Moderaattorit
-
stigma
Re: kurita lastasi, mutta älä niin että kuolee
- Tony
Niin, tämä foorumi nyt sattuu käsittelemään pääasiassa jehovantodistajuutta, josta meillä monilla on jokseenkin negatiivissävytteiset kokemukset. Sillä ei kuitenkaan ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa, miten me elämään noin muuten suhtaudumme.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
stigma
Kuritit muuten juuri minua oikein.Tony kirjoitti:Niin, tämä foorumi nyt sattuu käsittelemään pääasiassa jehovantodistajuutta, josta meillä monilla on jokseenkin negatiivissävytteiset kokemukset. Sillä ei kuitenkaan ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa, miten me elämään noin muuten suhtaudumme.
- Tony
Kerrankos sitä. Vahingossa. 
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja