ihminen hengittää myös vettä
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
ihminen hengittää myös vettä
Väite: Ihminen pystyy hengittämään oikeaa vettä, niin että myös elää siellä vedessä.
Onko totta vai tarua? Mitä sanovat palstan viisaat ja tunnolliset, kunnolliset ja reippaat?
Onko totta vai tarua? Mitä sanovat palstan viisaat ja tunnolliset, kunnolliset ja reippaat?
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Veli-Hopea
Re: ihminen hengittää myös vettä
Kovin oppineeksi asian suhteen minua ei voi sanoa,kun en tiedä asiasta yyyhtään mitään joten mutulla mennään. Vedessähän on happea, mutta kun siinä on muutakin, ei keuhkot pysty vastaanottamaan tarpeeksi happea vedestä ja niissillee tapahtuu tavallaan tukehtuminen. Ehkä joku muu erittäin happirikas neste voisi toimiakkin. Eikös tällaisesta jotakin kokeita ole olemassakin. Ihan mielenkiintoinen aihe.. vois vaikka jonninverran perehtyäkin.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Väite: Ihminen pystyy hengittämään oikeaa vettä, niin että myös elää siellä vedessä.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
YksinäinenSusi
Väitän uudestaan: Myös sinäkin parahin Veli-Hopea olet hengittänyt vettä eräässä elämänvaiheessasi ja ollut veden sisässä sitä hengittäessäsi.Veli-Hopea kirjoitti: Kovin oppineeksi asian suhteen minua ei voi sanoa,kun en tiedä asiasta yyyhtään mitään joten mutulla mennään. Vedessähän on happea, mutta kun siinä on muutakin, ei keuhkot pysty vastaanottamaan tarpeeksi happea vedestä ja niissillee tapahtuu tavallaan tukehtuminen. Ehkä joku muu erittäin happirikas neste voisi toimiakkin. Eikös tällaisesta jotakin kokeita ole olemassakin. Ihan mielenkiintoinen aihe.. vois vaikka jonninverran perehtyäkin.
Joko nyt hoksaat?
-
Veli-Hopea
Nojaa mut mun hapetus tapahtu muuta kautta.. Kai.. Sen verran idiootti olen että happivajausta taisi kyllä olla rutkastiJarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Väitän uudestaan: Myös sinäkin parahin Veli-Hopea olet hengittänyt vettä eräässä elämänvaiheessasi ja ollut veden sisässä sitä hengittäessäsi.Veli-Hopea kirjoitti: Kovin oppineeksi asian suhteen minua ei voi sanoa,kun en tiedä asiasta yyyhtään mitään joten mutulla mennään. Vedessähän on happea, mutta kun siinä on muutakin, ei keuhkot pysty vastaanottamaan tarpeeksi happea vedestä ja niissillee tapahtuu tavallaan tukehtuminen. Ehkä joku muu erittäin happirikas neste voisi toimiakkin. Eikös tällaisesta jotakin kokeita ole olemassakin. Ihan mielenkiintoinen aihe.. vois vaikka jonninverran perehtyäkin.
Joko nyt hoksaat?
-
YksinäinenSusi
Niin tämä oli liian helppo asia tajuttavaksi heti. En väittänytkään että lapsi kohdussa saisi happea vedestä hengittäessään sitä. Väitin vain että ihminen pystyy hengittämään vettä.Veli-Hopea kirjoitti:
Nojaa mut mun hapetus tapahtu muuta kautta.. Kai.. Sen verran idiootti olen että happivajausta taisi kyllä olla rutkasti
Eiks oo kiva !
-
Markku Meilo
Itse asiassa esitit:JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:En väittänytkään että lapsi kohdussa saisi happea vedestä hengittäessään sitä. Väitin vain että ihminen pystyy hengittämään vettä.
Siinä on sudenkuoppana huoleton kielenkäyttö tarkkuutta edellyttävässä ympäristössä. Arkisessa kielenkäytössä hengitys ja ihminen ovat kovin kaukana sikiöstä ja eläminen hengityksen yhteydessä tarkoittaa arkisesti hapenhankintaa muuta tietä kuin napanuoran kautta.Väite: Ihminen pystyy hengittämään oikeaa vettä, niin että myös elää siellä vedessä.
Kivojahan tällaiset väitteet ovat: Kaikki sienet ovat syötäviä sieniä.Eiks oo kiva !
No sitten kysymys: Karkeasti ottaen kuinka monta munaa valkoinen leghorn-rodun kana munii ylipäänsä vuodessa?
-
Veli-Hopea
Ei yhtään?Karkeasti ottaen kuinka monta munaa valkoinen leghorn-rodun kana munii ylipäänsä vuodessa?
-
Markku Meilo
Joo, rodusta riippumatta kanat munivat allensa, ei päänsä yli. Päästä tuli sitten mieleen se kuuluisa kahden hengen päästä vedettävä pukkisänky. Puheessa ei noita yhdys- tai erillissanoja niinkään heti erota.Veli-Hopea kirjoitti:Ei yhtään?Karkeasti ottaen kuinka monta munaa valkoinen leghorn-rodun kana munii ylipäänsä vuodessa?
-
Veli-Hopea
Nää on tällasia, yhtä hassuja kun periaatteessa käteenvetäminenkin.
Montako hallintoelimen jäsentä tarvitaan vaihtamaan kattolamppu? Ei yhtään, sen tekee joku muu.
Montako hallintoelimen jäsentä mahtuu Cadillacciin? Yksi, jokaisella on omansa.
Nyt mä lähen lenkille
Montako hallintoelimen jäsentä tarvitaan vaihtamaan kattolamppu? Ei yhtään, sen tekee joku muu.
Montako hallintoelimen jäsentä mahtuu Cadillacciin? Yksi, jokaisella on omansa.
Nyt mä lähen lenkille
-
Kaarmis
Miettikää mikä homma on ollu asentaa joka kanan kloaakkiin se leimauslaite.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."