Tietokoneen äänet päälle ja tänne!

https://www.youtube.com/watch?v=ucll9YA ... e=youtu.be
Valvoja: Moderaattorit
Mutta mistä se kiltti ja tottelevainen jt sen voi tietääMasterpiece kirjoitti:Ja juuri eilen eräs Jehovan todistaja minulle sanoi, että "niillä luopiosivuilla valehdellaan". Harmi kun en huomannut mainita tästä Leinosen paskanpuhumisesta mitään siihen väliin.
Sitä hoetaan Jt-piireissä mantraksi asti. Sitten jos joku kysyy, että no mistä siellä valehdellaan, voi saada vastaukseksi että "kaikesta". Mitään yksilöityä perustelua ei saa koskaan. Tällainen mantra kuuluu oleellisesti jäsenistään mustasukkaisten lahkojen ja kulttien propagandaan. Kuten myös se, että niihin väitettyihin valheisiin ei saa tutustua. Koskaan.stigma kirjoitti:Mutta mistä se kiltti ja tottelevainen jt sen voi tietääMasterpiece kirjoitti:Ja juuri eilen eräs Jehovan todistaja minulle sanoi, että "niillä luopiosivuilla valehdellaan". Harmi kun en huomannut mainita tästä Leinosen paskanpuhumisesta mitään siihen väliin.
No vaikka tämä.stigma kirjoitti:Mikä on Jeehu?!
USA:n ulkoministeri John Kerry on ihan suorin sanoin syyttänyt Venäjää valehtelusta, mikä on harvinaista kansainvälisessä politiikassa, jossa ikävätkin asiat pyritään yleensä muotoilemaan diplomaattisemmin. Ei sillä, että USA partiopoika olisi itsekään.Masterpiece kirjoitti:Olisiko niin, että Vladimir Putin käyttää samaa taktiikkaa kuin Leinonen? Todisteita kummankin argumenttia vastaan on kaikkialla (Leinonen: Me emme karta, Putin: Venäjä ei aseista Ukrainan kapinallisia), mutta molemmat kiistävät koko asian.
Selvä yhdenmukaisuus. Täytyy siis olla totta.
Ei tiedäkään, koska hän on laiminlyönyt velvollisuutensa tutkia perinpohjin oppi, jota hän toisille markkinoi Ainoana Oikeana Totuutena ja elämän pelastavana uskona. Järjestö on tietysti ensisijainen syyllinen, mutta rivijäsenten toiminta on tässä suhteessa myös moitittavaa ja itsekin olen tuohon kuvailemaani laiminlyöntiin aikoinaan syyllistynyt.stigma kirjoitti:Mutta mistä se kiltti ja tottelevainen jt sen voi tietääMasterpiece kirjoitti:Ja juuri eilen eräs Jehovan todistaja minulle sanoi, että "niillä luopiosivuilla valehdellaan". Harmi kun en huomannut mainita tästä Leinosen paskanpuhumisesta mitään siihen väliin.
Jos tuosta lähtee, niin törmää Vt-opetukseen siitä kuinka Uskomattoman Ymmärtämätön Kyyppari on tutkinut asiat läpikotaisin rivijäsenen puolesta. Jos UYK ei tiedä valehtelevansa, niin silloin UYK valehtelee tietävänsä.stigma kirjoitti:Vaan voisiko se olla niin, että kun ei itselläkään ole kuin se päähän opetettu tieto, ei edes tiedä valehtelevansa.