No en minä ainakaan. Muutoinkin olen kuulemma idiootti, mutta eipä sekään ollut uusi tieto. Kumminkin, tietääkö joku fiksumpi, onko se totta, että kloonattu vasikka olikin eri värinen. Jos se on totta, tarkoittaako se, että vain Jumala voi luoda saman, ja jos tarkoittaa, kuinka Jumala loisi saman erilailla? Tai jotain. Siis kun en ole tarpeeksi fiksu. Mut siis kloonaushan p.o. Ikäänkuin toisto, niin menikö se pipariksi ihmisen vuoksi, vai onko identtiset kaksoset eri kuin kloonaus molekyylitasolla? Siis jotain tommoistaLothar II kirjoitti:Eipä taida olla tässä porukassa ketään jolla olisi pätevyyttä kumota Alkuräjähdysteoria.
Ymmärtääkö kukaan edes Suhteellisuusteorioita?
ollako olemassa ilman luojan luomisvoimaa,vai eikö olla
Valvoja: Moderaattorit
-
stigma
Re: ollako olemassa ilman luojan luomisvoimaa,vai eikö olla
- Tony
Hyvä huomio. Enemmistö ihmiskunnastahan esimerkiksi uskoo yliluonnolliseen luojajumalaan, joka ei kuitenkaan ole tae siitä että luojajumala on.Jouko Pallari kirjoitti:Tähän sanoisin, että enemmistö ei suinkaan ole "totuuden tae". (vaikka olemmekin demokratiassa).
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
-
Veli-Hopea
stigma kirjoitti:No en minä ainakaan. Muutoinkin olen kuulemma idiootti, mutta eipä sekään ollut uusi tieto. Kumminkin, tietääkö joku fiksumpi, onko se totta, että kloonattu vasikka olikin eri värinen. Jos se on totta, tarkoittaako se, että vain Jumala voi luoda saman, ja jos tarkoittaa, kuinka Jumala loisi saman erilailla? Tai jotain. Siis kun en ole tarpeeksi fiksu. Mut siis kloonaushan p.o. Ikäänkuin toisto, niin menikö se pipariksi ihmisen vuoksi, vai onko identtiset kaksoset eri kuin kloonaus molekyylitasolla? Siis jotain tommoistaLothar II kirjoitti:Eipä taida olla tässä porukassa ketään jolla olisi pätevyyttä kumota Alkuräjähdysteoria.
Ymmärtääkö kukaan edes Suhteellisuusteorioita?
Tässähän ollaan jännän äärellä, kaikkihan tässä maailmassa kopioi itseänsä, tai sitten ei. Ainakin se oli kiva sanoa
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
stigma
Eikun oikeesti. Toi on vaivannu eilisestä asti, ja tajusin, että sehän on tätä ihan samaa tuubaa. Ollakko vai eikö olla, jotai sellaista. Lue nyt sieltä rivien välistä kun siä on.
-
Veli-Hopea
Jos kloonattu on erivärinen niin on. Mistä päättelit että "jumala" voi luoda täysin saman?
-
stigma
.
Viimeksi muokannut stigma, 03.03.2015 08:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Veli-Hopea
stigma kirjoitti:Jos Jumala voi luoda esim identtiset kaksoset, niin sehän on sama tuplana.
Onko identtiset kaksoset identtiset vai onko tämä ihmisen määritelmä/mielipide?
-
stigma
.
Viimeksi muokannut stigma, 03.03.2015 08:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Veli-Hopea
Ihminen kun on niin erikoinen että monesti sanoo muille "ettei kaikki ole niin mustavalkoista", kuitenkin eläen sitä samaa mustavalkoista elämää itse.stigma kirjoitti:Nii...aika paha... Miks säkin nyt saat mut ihan sekaisin.
Minusta on hienoa , että havahtuu siihen, että muitakin värisävyjä on ja niitä riittää.
Ehkä tämä oli yksi sävy ja sinulla on kyky nähdä se. Sehän on helvetin hyvä asia.
Mitä sekaisin menemiseen tulee niin hohohoo, kaikki naiset menee sekasin ku mä puhun
-
stigma
.
Viimeksi muokannut stigma, 03.03.2015 08:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Veli-Hopea
Itse elin todistajana aika mustavalkoista elämää. Kun siitä homma avautui, aivan kuin aivoissa olisi auennut joku uusi lokero johon mahtuu muitakin värejä, uusia asioita ja täysin uusi maailma.
Nyt tässä riittääkin miettimistä ja puuhaa
Nyt tässä riittääkin miettimistä ja puuhaa
-
stigma
.
Viimeksi muokannut stigma, 03.03.2015 08:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Jaakko Ahvenainen
Identtiset kaksoset eivät ole absoluuttisen identtiset. Mm. sormenjäljet eroavat toisistaan. Muitakin pikku eroja on.Veli-Hopea kirjoitti:Onko identtiset kaksoset identtiset vai onko tämä ihmisen määritelmä/mielipide?
-
Ariadna
Miten ylläolevan kaltaiset viestit liittyvät tähän osioon, jossa tulisi tarkastella ensisijaisesti Jehovan todistajien tulkintaa Raamatusta?stigma kirjoitti:Aijaa...no muhun yleensä kyllä pitää tehdä vaikutus. Ehkä joku muu hoiti sen osuuden
-
stigma
.
Viimeksi muokannut stigma, 03.03.2015 08:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.