Aila Ruohon uusi kirja "Vartiotornin varjossa - toisenlainen totuus jehovantodistajuudesta" ilmestyy kesällä 2015. Atena on jo lisännyt tietoa kirjasta nettisivuilleen.
Lue lisää: http://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_s378.html

Kuva: Atena
Valvoja: Moderaattorit

veikkaisin sen kuvaavan nokkimisjärjestystäAchanBeroean kirjoitti:Kansikuvassa esitetyt varikset ja pulut puhelinlangoilla on outoja mielikuvia herättävä. Sisältääkö kirja varisten raakuntaa vai pulujen paskomista? Kansi kannatttaisi vaihtaa.
Tuskinpa lukee oi "BigBuddha".BigBudha kirjoitti:Leinos Veke sen kyllä lukee, mahtaako vaan tunnustaa.
Olen samaa mieltä. Minulle tuli kannesta mieleen 2-maailmansodan juutalaisvainot. "Vartiotornin varjossa" yhdessä synkän kuvan kanssa ei välttämättä tuo mieleen ensimmäisenä Vartiotorniseuraa.AchanBeroean kirjoitti:Kansikuvassa esitetyt varikset ja pulut puhelinlangoilla on outoja mielikuvia herättävä. Sisältääkö kirja varisten raakuntaa vai pulujen paskomista? Kansi kannatttaisi vaihtaa.
Heips. Kiitos kommenteistanne. Kirjan kansikuva on kustantajan valitsema ja itse näen siinä kirjan aiheeseen liittyvää symboliikkaa. Kirja aihepiiri on sellainen, että sitä on aika haastavaa kuvata muutoin kuin symboliikan keinoin.Kivikko kirjoitti:Suosittelen parannusehdotusten antamista suoraan kirjailijalle, joka keikkuu täällä Kletos-nimellä. Voisin kuvitella että etukäteen annetut ehdotukset ovat paljon tervetulleempia kuin jälkikäteen sadattelut.
"Tornilogoa" nyt ei enää näy missään muualla kuin vartiotornin kannessa.Kivikko kirjoitti:Mä taidan olla tyytyväisempi mitä vähemmän elämässäni tarvitsee enää tornilogoa nähdä...
Eikö tosiaan missään muualla? Nettisivuilla näyttää kyllä löytyvän.Pro et contra kirjoitti:"Tornilogoa" nyt ei enää näy missään muualla kuin vartiotornin kannessa.
Juu Jehova varmasti kohta päättää ettei tuota "tosi uskontoa" enään mainostella tornilogoilla.Tornilogoa" nyt ei enää näy missään muualla kuin vartiotornin kannessa.