Veli-Hopea kirjoitti:Jotenkin kirjoituksesta tuli esiin vaikutelma, että herra veti pultteja aivan turhista asiosta. Kannattaako vetää verenpaineensa tappiin jostain rekisterikoukeroista? itselle tarinan opetus on aivan selvä RELAX
Pitääkö tässä kaikkien laittaa pillit pussiin ettei vaan käy köpelösti?
Niinkö sanoin?
Veli-Hopea kirjoitti:
En näe asiaa turhana. Hyvä että joku yrittää seurata lakia, vtseura kun liikkuu välillä sen suhteen vähän hämärillä rajoilla.
On hyvä, että panoksia laitetaan täysillä silloin, kun puhutaan vaikkapa hyväksikäytöstä. Nyt kuitenkin taisteltiin siitä, onko erottaminen tapahtunut yhdistyslain koukeroiden mukaan.
Veli-Hopea kirjoitti:
Ei ole vtseuralla valtaa kukkoilla ja pompotella mitä kuvittelee ihmishallitsijana olevan.
Täysin samaa mieltä.
Veli-Hopea kirjoitti:
Mennään perkele lain mukaan vai kuka haluaa nöyrtyä ja mennä vtseuran pillin mukaan? En minä ainakaan ja väkisinkin laittaisin vastaan jos vääryyttä koetaan.

Ei siinä mitään, jos noinkin kovasti haluaa taistella siitä, että tulee erotetuksi just yhdistyslain pykälien mukaan. Siitä nyt kuitenkin oli kysymys. Olen täysin samaa mieltä siitä, että VT-seura täytyy haastaa, mutta silti kannattaa miettiä tuotto ja panos suhdetta. On toki aivan itsestä kiinni haluaako ampua tykillä kärpästä ja saada muutos siihen, että jehovantodistajat erotetaan virallisesti oikein. Mutta jos jehovantodistajat erotetaan virallisesti oikein yhdistyslain puitteissa, niin kerro minulle, mikä on olennaisesti muuttunut?
Veli-Hopea kirjoitti:
Ei nöyristellä, ei alistuta, siitä kai tässä on kyse.
Jos nyt kuitenkin pysytään kyseisessä jutussa, niin minä henkilökohtaisen subjektiivisesti koin, että kyseessä on yksilö, joka viihtyy ja tykkää tämänkaltaisesta yhteenotosta. Aivan rehellisesti, siinä aivan hakemalla haettiin konfliktia, koska muistan joskus tuota Raamattu.tarinoi sivustoa lukeneeni. Se ei nyt aivan perus-julistajan julkaisulta tuntunut, vaikka tekijä kertoi olevan jehovantodistaja.
Toki jehovantodistajien vastustamisen voi viedä perseilyksi jos haluaa, mutta siitäkään ei kaikkien tarvitse tykätä.
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"