talouselama.fi kirjoitti:Käyttöönoton helpottamiseksi EKP ja eurojärjestelmän kansalliset keskuspankit välittävät tietoa ja toimittavat tarvittaessa uusia 20 euron seteleitä testikäyttöön niitä tarvitseville tahoille.
Juu samma här, saatais tuo kulutuskin nousuun, valtiolle alveja ja samalla lisää työpaikkoja Mä voisin vaikka testailla niitä viidensatkun seteleitä. Varsinkin, kun ei oo sellasista kovin paljoa kokemusta.
"We see on the basis of what we believe, not the other way around." -Errol Morris
Äläs nyt, miellään ottaisin vastaan 500 € seteleitä ja koettaisin itse Ainakin pankissa ottanevat vastaan, mutta tiedä häntä kun ei ole mahdollisuutta koettaa.
Verilettu kirjoitti:Äläs nyt, miellään ottaisin vastaan 500 € seteleitä ja koettaisin itse Ainakin pankissa ottanevat vastaan, mutta tiedä häntä kun ei ole mahdollisuutta koettaa.
..oiskohan mulla kerran elämässäni ollu 2kpl 500€ seteliä, muttakun perhana ne ei ees mahdu lompakkoon.
Pankissakin katotaan kieroon, kun meet sellasia vaihtamaan pienempiin.
Mut juu, kaupoissa aika turhakkeita kyllä. Minkäköhän takia yli 200€ seteleitä on edes painettu..
"We see on the basis of what we believe, not the other way around." -Errol Morris