Uusi 20 euron seteli tulee

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Uusi 20 euron seteli tulee

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

talouselama.fi kirjoitti:Käyttöönoton helpottamiseksi EKP ja eurojärjestelmän kansalliset keskuspankit välittävät tietoa ja toimittavat tarvittaessa uusia 20 euron seteleitä testikäyttöön niitä tarvitseville tahoille.
(Uusi 20 euron seteli tulee - Näin sen käyttöönottoon valmistaudutaan)
Kuva
Minä tarvitsisin useamman tuollaisen. Toimittaisivatkohan isomman nipun, niin harjoittelisin käyttöä :D
agapi_dō

Re: Uusi 20 euron seteli tulee

Viesti Kirjoittaja agapi_dō »

Juu samma här, saatais tuo kulutuskin nousuun, valtiolle alveja ja samalla lisää työpaikkoja :D Mä voisin vaikka testailla niitä viidensatkun seteleitä. Varsinkin, kun ei oo sellasista kovin paljoa kokemusta.
"We see on the basis of what we believe, not the other way around." -Errol Morris
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Mulla ei ole ollut yhtään kertaa ollut 500 € seteliä kädessä, joten harjoitusta tarvitsisin minäkin ;)
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Verilettu kirjoitti:Mulla ei ole ollut yhtään kertaa ollut 500 € seteliä kädessä, joten harjoitusta tarvitsisin minäkin ;)
Kokemukseni mukaan viisatasilla ei tee mitään, niitä ei oteta vastaan. Valittavat ettei ole antaa takaisin, eli viissatanen on käyttökelvoton.
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Äläs nyt, miellään ottaisin vastaan 500 € seteleitä ja koettaisin itse ;) Ainakin pankissa ottanevat vastaan, mutta tiedä häntä kun ei ole mahdollisuutta koettaa.
agapi_dō

Verilettu kirjoitti:Äläs nyt, miellään ottaisin vastaan 500 € seteleitä ja koettaisin itse ;) Ainakin pankissa ottanevat vastaan, mutta tiedä häntä kun ei ole mahdollisuutta koettaa.
..oiskohan mulla kerran elämässäni ollu 2kpl 500€ seteliä, muttakun perhana ne ei ees mahdu lompakkoon.

Pankissakin katotaan kieroon, kun meet sellasia vaihtamaan pienempiin. :D

Mut juu, kaupoissa aika turhakkeita kyllä. Minkäköhän takia yli 200€ seteleitä on edes painettu..
"We see on the basis of what we believe, not the other way around." -Errol Morris
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Nallen nenänniistopaperiksi?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
agapi_dō

Siksi, että mahtuu että haaratoimistoon ei tarvi rakentaa turhan isoa holvia?
Vastaa Viestiin