mikä on maailman vaikein asia?

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
YksinäinenSusi

mikä on maailman vaikein asia?

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

lukuisien vaativien pohdintojen jälkeen olen tullut siihen tulokseen että asiassa pysyminen on maailman vaikein asia, ja mölyjen pitäminen mahassa toiseksi vaikein
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Re: mikä on maailman vaikein asia?

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Rauhan tuominen kansojen kesken ja eläinten olojen parantaminen. Ei onnistu ei.

Ja sitten henk.koht vaikeaa on nauttia nykyhetkestä, olen mestari olemaan huolissaan tulevasta.
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Suomen jalkapallomaajoukkueen menestys.
And Justice For All
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Nainen
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Mievaan

Viesti Kirjoittaja Mievaan »

Anteeksi pyytäminen ja omien heikkouksien hyväksyminen. Paljon oon tehny töitä noiden kanssa, mutta tois vaikeaa se on, varsinkin kun joku toinen huomauttaa virheistä. Aikamoista taistelua saan käydä sisälläni päivittäin.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Jehovantodistajan saaminen ymmärtämään totuuden Totuudesta.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Verilettu
Moderaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Verilettu »

Kaarmis kirjoitti:Jehovantodistajan saaminen ymmärtämään totuuden Totuudesta.
Toi on paha. Vaikeaa siitä tekee se, ettei pääse samalla tavalla rauhassa selittämään missä koko lahko on väärässä jne. Muuten tavallinen ihminen, joka omaa vielä omaa ajattelua, voi ymmärtää totuuden Totuudesta™ helpostikin.

Olisi kyllä huippua mennä juttelemaan todistajalle: "minulla on tässä traktaatti 'Johtaako Jeesus todella Hallintoelintä™ ja siksi päätöksen teoissa ei tarvita edes Raamattua?', kiinnostaisiko sinua keskustella tästä aiheesta". Tai "Olemme tuossa luopioiden keskuudessa miettineet, tuhoutuiko Jerusalem todella vuonna 607 eaa? Mitä mieltä sinä olet?"
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Verilettu kirjoitti:Olisi kyllä huippua mennä juttelemaan todistajalle: "minulla on tässä traktaatti 'Johtaako Jeesus todella Hallintoelintä™ ja siksi päätöksen teoissa ei tarvita edes Raamattua?', kiinnostaisiko sinua keskustella tästä aiheesta". Tai "Olemme tuossa luopioiden keskuudessa miettineet, tuhoutuiko Jerusalem todella vuonna 607 eaa? Mitä mieltä sinä olet?"
Vaikeusasteesta kaikki tolva pongoa minulta.
agapi_dō

Viesti Kirjoittaja agapi_dō »

Sen myöntäminen että on, tai voi olla väärässä. (teki mieli jättää pelkästään sana "on", kun mun mielestä ainoa kuka voi olla oikeassa on se, kuka sanoo että "en tiedä". :D
"We see on the basis of what we believe, not the other way around." -Errol Morris
Love_is_a_lie

Viesti Kirjoittaja Love_is_a_lie »

Verilettu kirjoitti:[.

Olisi kyllä huippua mennä juttelemaan todistajalle: "minulla on tässä traktaatti 'Johtaako Jeesus todella Hallintoelintä™ ja siksi päätöksen teoissa ei tarvita edes Raamattua?', kiinnostaisiko sinua keskustella tästä aiheesta". Tai "Olemme tuossa luopioiden keskuudessa miettineet, tuhoutuiko Jerusalem todella vuonna 607 eaa? Mitä mieltä sinä olet?"
Tuo olisi mainiota! Mielelläni seuraisin kärpäsenä katosta niitä uusia ääni- ja värisävyjä joita todistajasta irtoaisi kun oma ajattelu yrittäisi käynnistyä... :lol: Olen paha.

Henk koht sanoisin kyllä että matematiikka.
I'm not Jesus
I will not forgive
Vastaa Viestiin