mikä on maailman vaikein asia?
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
mikä on maailman vaikein asia?
lukuisien vaativien pohdintojen jälkeen olen tullut siihen tulokseen että asiassa pysyminen on maailman vaikein asia, ja mölyjen pitäminen mahassa toiseksi vaikein
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Re: mikä on maailman vaikein asia?
Rauhan tuominen kansojen kesken ja eläinten olojen parantaminen. Ei onnistu ei.
Ja sitten henk.koht vaikeaa on nauttia nykyhetkestä, olen mestari olemaan huolissaan tulevasta.
Ja sitten henk.koht vaikeaa on nauttia nykyhetkestä, olen mestari olemaan huolissaan tulevasta.
-
sinner74
- Ylläpitäjä
-
Veli-Hopea
Nainen
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
Mievaan
Anteeksi pyytäminen ja omien heikkouksien hyväksyminen. Paljon oon tehny töitä noiden kanssa, mutta tois vaikeaa se on, varsinkin kun joku toinen huomauttaa virheistä. Aikamoista taistelua saan käydä sisälläni päivittäin.
-
Kaarmis
Jehovantodistajan saaminen ymmärtämään totuuden Totuudesta.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Toi on paha. Vaikeaa siitä tekee se, ettei pääse samalla tavalla rauhassa selittämään missä koko lahko on väärässä jne. Muuten tavallinen ihminen, joka omaa vielä omaa ajattelua, voi ymmärtää totuuden Totuudesta™ helpostikin.Kaarmis kirjoitti:Jehovantodistajan saaminen ymmärtämään totuuden Totuudesta.
Olisi kyllä huippua mennä juttelemaan todistajalle: "minulla on tässä traktaatti 'Johtaako Jeesus todella Hallintoelintä™ ja siksi päätöksen teoissa ei tarvita edes Raamattua?', kiinnostaisiko sinua keskustella tästä aiheesta". Tai "Olemme tuossa luopioiden keskuudessa miettineet, tuhoutuiko Jerusalem todella vuonna 607 eaa? Mitä mieltä sinä olet?"
-
Markku Meilo
Vaikeusasteesta kaikki tolva pongoa minulta.Verilettu kirjoitti:Olisi kyllä huippua mennä juttelemaan todistajalle: "minulla on tässä traktaatti 'Johtaako Jeesus todella Hallintoelintä™ ja siksi päätöksen teoissa ei tarvita edes Raamattua?', kiinnostaisiko sinua keskustella tästä aiheesta". Tai "Olemme tuossa luopioiden keskuudessa miettineet, tuhoutuiko Jerusalem todella vuonna 607 eaa? Mitä mieltä sinä olet?"
-
agapi_dō
Sen myöntäminen että on, tai voi olla väärässä. (teki mieli jättää pelkästään sana "on", kun mun mielestä ainoa kuka voi olla oikeassa on se, kuka sanoo että "en tiedä". 
"We see on the basis of what we believe, not the other way around." -Errol Morris
-
Love_is_a_lie
Tuo olisi mainiota! Mielelläni seuraisin kärpäsenä katosta niitä uusia ääni- ja värisävyjä joita todistajasta irtoaisi kun oma ajattelu yrittäisi käynnistyä...Verilettu kirjoitti:[.
Olisi kyllä huippua mennä juttelemaan todistajalle: "minulla on tässä traktaatti 'Johtaako Jeesus todella Hallintoelintä™ ja siksi päätöksen teoissa ei tarvita edes Raamattua?', kiinnostaisiko sinua keskustella tästä aiheesta". Tai "Olemme tuossa luopioiden keskuudessa miettineet, tuhoutuiko Jerusalem todella vuonna 607 eaa? Mitä mieltä sinä olet?"
Henk koht sanoisin kyllä että matematiikka.
I'm not Jesus
I will not forgive
I will not forgive