Toki sääntöjä pitää noudattaa, se on selvää. Mutta pitää kaikilla silti mahollisuus olla kommentointiin.
kiitos palautteestanne
Valvoja: Moderaattorit
- Nukahtanut
Re: kiitos palautteestanne
En tiedä olenko ainut, mutta ei mua pavloff kommentit häiritse. Toki yli mennään välillä, mutta sattuuhan sitä. Ei maailma siihen kaadu (vaan harmaan, heh heh
)
Toki sääntöjä pitää noudattaa, se on selvää. Mutta pitää kaikilla silti mahollisuus olla kommentointiin.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
-
Veli-Hopea
Tämä päivä on mennyt urheilun merkeissä ja lasten ohjaamisessa ja ihan samat mekanismit löytyy.Tarkkailehan mitä tahansa harrastuspiiriä tai talkooporukkaa niin huomaat, että siellä on samantyyppisiä rakenteita: jotkut ovat enemmän esillä ja vievät hommaa tiettyyn suuntaan, toiset osallistuvat vähän hiljaisemmin ja ovat hommassa mukana ilman suurempaa vetovastuuta,
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-
pavloff
- Viesti:
voi hyvinkin olla että jauhan sitä silloin tällöin kuolemaani saakka mikäli olen tonyn kanssa tekemisissä, minussa on sellaisia naisellisia piirteitä :p pahoittelen että siitä on tullut mulle sellainen kiusoitteleva silmäniskulainiVeli-Hopea kirjoitti:Monennenko kerran jauhat samaa?paitsi että pomo ei saa syyttää kahta ihmistä yhdeksi ja kieltää toisen tulemista töihin kunnes asia selviää vaan pomot selvittää eka
hei, mä oon teatteriperheen lapsi ja teatterialan ammattilainen, mulla ei ole kokemusta muista yhteisöistä... jehovan todistajienkin kanssa olen selkeesti ollut ihan omissa maailmoissani ja jäänyt yksin kun ei muukaan ole muhun auttanut.... jännänä detaljina mainittakoon että laitoin eilen todistajaystävilleni viestillä "mitä kuuluu?" eikä yksikään ole vastannut... että näin se nyt näyttää olevan... saa nähdä miten homma etenee... ps. projektioni mukaan he ovat tietoisia nettikirjoittelustani näillä sivustoilla ja nyt mua pidetään luopioiden kanssa hengaajana tms, tai sitten olen hyvin hyvin väärässä ja kaikki on vain sattumaa... sitä ei voi tietää kuin nuo todistajakaverini itse mikä kullekin on syynä, surullista jos projektioni sattuu yhtään oikeaan koska kaipaan heitä kovasti, yhtä varsinkin
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
-
Veli-Hopea
Ei minuakaan niinkauan kuin puhutaan suurinpiirtein niistä asioista mitä varten foorumi on tehty,pienillä poikkeuksilla ja offtopiceilla.mutta ei mua pavloff kommentit häiritse.
Mutta ainahan voin jättää lukematta, missään tapauksessa kenenkään keskustelunhalua ei tule rajoittaa.
-
Veli-Hopea
Toivotaan nyt vielä että vastaavat. Aika törkeätähän tuo on olla vastaamatta kun on ollut pitkä (14v?) ystävyys.laitoin eilen todistajaystävilleni viestillä "mitä kuuluu?" eikä yksikään ole vastannut... että näin se nyt näyttää olevan...
-
ryhdistäytynyt
Höpöhöpö x miljoonapavloff kirjoitti:
B: tuo on konstruktivistisen oppimiskäsitysmuutoksen myötä muuttunut jo ihan toiseksi, elämme jo aikakaudessa, jossa jokaisen mielipide ja tunne on yhtä tärkeä (tai sen ainakin sivistysvaltiossa tulisi olla) - ja
Aivan aikuisen oikeasti, sinä et tulokkaana edes voi vaatia samalaista kunnioitusta, kuin itse esiin ottamasi Markku Meilo.
Puretaan vähän sitä mistä Meilon "valta" ja oikeudet palstalla ovat kotoisin.
1. Markku esiintyy omalla nimellä ja laittaa itsensä henkilönä likoon.
2. Markulla on asiantuntijavaltaa, joka tulee siitä, että Markku on perehtynyt asiaan ja pysyy faktoissa.
3. Markku on tehnyt omakohtaisia ratkaisuja elämässään, jotka ovat raskaista.
4. Markku on esiintynyt julkisesti asiassaan.
5. Markku on pitkäjänteinen asiakirjoittaja vuosien takaa.
6. Markku on käyttänyt huomattavasti henkilökohtaista aikaa ja vaivaa valistaa ihmisiä VT-seurasta
7. liuta muita asioita jotka eivät heti mieleen tule.
Sitten sinä keltanokka vaadit, että sinun painoarvosi pitäisi olla sama.
Toisekseen käsityksesi siitä, että "tuo on konstruktivistisen oppimiskäsitysmuutoksen myötä muuttunut jo ihan toiseksi," vaatii kyllä avaamista, joten ole hyvä. Suomi on maana juuri sellainen, että asiantuntijuus on korkeassa kurssissa, eikä tärkeissä asioissa mielipidettä todellakaan kysytä naapurin reiskalta.
Siis, millä elämänalueella kaikkien mielipide on yhtä tärkeä? Lääketieteessä, ydinvoimalan pyörittämisessä vaiko vain siinä kuinka rasvaista maitoa juomme.
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
-
pavloff
- Viesti:
en vaadi kunnioitusta, enkä edes sitä että mikään muuttuu sen seurauksena mitä minä sanon - haluan vain sanoa rehellisyyteni tiskiin jotta itse olen vapaa ilman että jää maitokaappijuttuja nousemaan sielunharmina pintaan pilaamaan päivääni yllättävissä tilanteissa
minä puhun aika pitkälti nillityksissäni tunteistani, että ne on kaikilla yhtä tärkeitä - uskonasiat on myös yhtä tärkeitä, sillä jos nyt ihan äärimmilleen mennään niin ei täällä välttämättä kukaan tiedä mikä on totuus ihmisestä kun puhutaan ja mä en puhu muusta
ps, minä myös esiinnyn omalla nimelläni ja laitan itseni likoon - laita säkin
minä puhun aika pitkälti nillityksissäni tunteistani, että ne on kaikilla yhtä tärkeitä - uskonasiat on myös yhtä tärkeitä, sillä jos nyt ihan äärimmilleen mennään niin ei täällä välttämättä kukaan tiedä mikä on totuus ihmisestä kun puhutaan ja mä en puhu muusta
Viimeksi muokannut pavloff, 26.02.2016 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Elämä on koulu, josta valmistuu onnellisena VAIN jos sen opiskelee yhdessä toisten kanssa"
-
Veli-Hopea
Sanoa saa,se hyvä. Huomioi kuitenkin ettet pilaa kenenkään toisen päivää, joskus kun on vaan parempi antaa olla,kokonaisuuren tähren.haluan vain sanoa rehellisyyteni tiskiin jotta itse olen vapaa ilman että jää maitokaappijuttuja nousemaan sielunharmina pintaan pilaamaan päivääni yllättävissä tilanteissa
-
Polyester
Haluan vielä erikseen vääntää tämän rautalangasta, sori siitä: sinulla on oikeus mielipiteisiisi, mutta myös toisilla on oikeus omiin mielipiteisiinsäpavloff kirjoitti:minä puhun aika pitkälti nillityksissäni tunteistani, että ne on kaikilla yhtä tärkeitä - uskonasiat on myös yhtä tärkeitä, sillä jos nyt ihan äärimmilleen mennään niin ei täällä välttämättä kukaan tiedä mikä on totuus ihmisestä kun puhutaan ja mä en puhu muusta
-
pavloff
- Viesti:
voi kunpa sen osaisin! siis sen että voisi antaa olla... ei ole maailma vielä niin lujaa opettanut että osaisin... on pakko reagoida ärsykkeisiin ettei ne jää kehoon ja mieleen kiertämään... kutsun sitä kiroukseksi...Veli-Hopea kirjoitti:Sanoa saa,se hyvä. Huomioi kuitenkin ettet pilaa kenenkään toisen päivää, joskus kun on vaan parempi antaa olla,kokonaisuuren tähren.haluan vain sanoa rehellisyyteni tiskiin jotta itse olen vapaa ilman että jää maitokaappijuttuja nousemaan sielunharmina pintaan pilaamaan päivääni yllättävissä tilanteissa
ja hei, MISSÄÄN TAPAUKSESSA EN HALUA PILATA MUIDEN PÄIVÄÄ, silti mun täytyy sanoa jos sanotuttaa että pääsen elämässäni eteenpäin... kauheen raskasta kieltämättä kun täällä koko ajan puhutaan...
ja KYLLÄ KAIKILLA MEILLÄ ON OIKEUS MIELIPITEISIIMME
asiasta kukkaruukkuun: mietin että tekisin koulukiertuenäytelmän introjektioista, toimiskohan se, ainakin tavottaisi nuoret todistajat... laittakaa vaikka inbpxiin jos on asioita joista tulis puhua... etäytettynä ja silti tunnistettavana
-
ryhdistäytynyt
Höpöhöpö x miljoona jälleen kerran.pavloff kirjoitti:en vaadi kunnioitusta, enkä edes sitä että mikään muuttuu sen seurauksena mitä minä sanon - haluan vain sanoa rehellisyyteni tiskiin jotta itse olen vapaa ilman että jää maitokaappijuttuja nousemaan sielunharmina pintaan pilaamaan päivääni yllättävissä tilanteissa
Jos kerran kaikkien tunteet pitäis ottaa huomioon, niin otetaan sitten. Natsi hakkaa neekerin, mutta eihän natsi sille tunteelle mitään voinut, että pitää nekruja vastenmielisenä. Kyllähän natsin tunteita pitää ymmärtää, eikös vain?
Kyllä noi sun höpinät tunteista ja fiiliksista on aivan huttua. Maailmassa on tietyt mekanismit, jolla me miljardit ihmiset täällä voimme tulla toimeen keskenämme. Sinun fiilistely on varmasti sinulle itsellesi tärkeää ja mukavaa, mutta se ei ole tästä maailmasta, jossa me muut miljardit ihmiset koitamme sietää toisiamme yhteisillä pelisäännöillä.
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
-
Veli-Hopea
Reagointitapoja on erilaisia. Joskus ärsykkeisiin voi puhaltaa kerran ja viheltää kaksi kertaa ja homman saa kuitattua sillä.on pakko reagoida ärsykkeisiin ettei ne jää kehoon ja mieleen kiertämään... kutsun sitä kiroukseksi...
Loppujen lopuksi monikaan ärsyke ei ole sellainen mikä todellisuudessa vaikuttaa elämääsi,sen suuntaan tai tulevaisuuteen millään tavalla.
Asia joka ei vaikuta, on merkityksetön.
Minullekin totesi tänään eräs junnu : "Vitun homo".
En reagoinut mitenkään,ei vaikuta elämääni.Toki olisin voinut alkaa torumaan mutta mitäpä se muuttaa.
-
ryhdistäytynyt
Nimellä esiintymisessäkin on omat kategoriansa. Jos esiintyy omalla nimellä tietäen, ettei siitä tule käytännössä mitään sanktioita, niin sitä ei voi verrata tilanteeseen, jossa nimellä esiintyminen tietää eristämistä omista sukulaisista toltaalisesti.pavloff kirjoitti:
Ehkä ymmärrät pointin.
-
pavloff
- Viesti:
Veli-Hopea kirjoitti:Reagointitapoja on erilaisia. Joskus ärsykkeisiin voi puhaltaa kerran ja viheltää kaksi kertaa ja homman saa kuitattua sillä.on pakko reagoida ärsykkeisiin ettei ne jää kehoon ja mieleen kiertämään... kutsun sitä kiroukseksi...
Loppujen lopuksi monikaan ärsyke ei ole sellainen mikä todellisuudessa vaikuttaa elämääsi,sen suuntaan tai tulevaisuuteen millään tavalla.
Asia joka ei vaikuta, on merkityksetön.
Minullekin totesi tänään eräs junnu : "Vitun homo".
En reagoinut mitenkään,ei vaikuta elämääni.Toki olisin voinut alkaa torumaan mutta mitäpä se muuttaa.
Kyse ei ole siitä että tarvii reagoida negatiivisesti, vaan että jos impulssi osuu niin en pääse eteenpäin ennen kuin olen sen purkanut. Se on neurologisesti aivosähkökäyrillä minulta tutkittu ja liittyy asbergeriin hyvin olennaisesti. En tarkoita sillä että se muuttaa mitään, tarkoitan että kun reagoin, niin reagoin päästäkseni jumitilasta vapaaksi, en sen takia että tavoittelen sillä jollekin jotain... nytkin koetan päästä kirjoittamaan todistuksia oppilailleni enkä pääse koska huomasin että on kolme kommenttia tullut vaikka itsellä oli sellainen olo että jutut on jo juteltu... ehkä meitä on täällä enemmänkin kuin minä kun nää vaan jatkuu? tai sitten koetetaan oikeasti ymmärtää
ps. Velihopea: mun miehen mielestä oot 30v ja mä väitän että olet eläkeläinen, kumpi meistä on oikeassa? vastaa vaikka privana jos et julkisesti halua
-
pelkuri
- Viesti:
Eikös Jeesus sanonut apostoleille (joku korjatkoon jos olen väärässä) että "te ette ole tästä maailmasta".ryhdistäytynyt kirjoitti: Sinun fiilistely on varmasti sinulle itsellesi tärkeää ja mukavaa, mutta se ei ole tästä maailmasta, jossa me muut miljardit ihmiset koitamme sietää toisiamme yhteisillä pelisäännöillä.
Totuus on toisaalta subjektiivinen käsitys kunkin omasta rehellisestä todellisuudesta, ja toisaalta maailmaa yhtenäistävä kielioppi