"Painajaisia" ketju
Valvoja: Moderaattorit
-
Kaarmis
Re: "Painajaisia" ketju
Mielellään ulkoistan DJn hommat saatanalle, kuha vaa ei mee soittolista särki. Voi vompati mul on kala koko ajan mielessä.
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
pikku myy
Omista painajaisistani tahi peloistani jo avauduin omassa ketjussaan..
Mutta vähän lisäillä voin.
Omia painajaisiani on olleet kuolleet sukulaiset ja harmagedon.
Milloin mitenkin on aavistanut oman loppunsa koittaneen..yleensä pakottanut itsensä heräämään ennen sitä.
Nykyään koen usein yöllä valveunia. En nuku(mielestäni)mutta näen asioita..en osaa selittää tapahtunutta mutta oletan sen olevan jotain unen ja valveen väliltä.
Jotain on huoneessa,tulee vuoteen ylle.. Tiedän,tosi outoa.
Niitä en kuitenkaan pelkää toisin kuin lapsena.
Osaan nähdä ne alitajunnan tuotteena ennen unta.
Lapsena pelot oli fyysisempiä,ainakin niin uskoteltiin.
Saatana se sieltä tulee ja pelottelee ne jotka JT:ksi ryhtyvät..
Kotonani koin outoja juttuja,valot vilkkui yms mutta näistä"selvittiin" huutamalla Jehovan nimeä
Eikä juuri auttanut asiaa legendat"smurffeista" miten lelu oli käynyt jonkun lapsen kimppuun..
Sen voitte arvata miten mun smurffi pehmoille/keräilyhahmoille kävi - lens roskiin
Mutta vähän lisäillä voin.
Omia painajaisiani on olleet kuolleet sukulaiset ja harmagedon.
Milloin mitenkin on aavistanut oman loppunsa koittaneen..yleensä pakottanut itsensä heräämään ennen sitä.
Nykyään koen usein yöllä valveunia. En nuku(mielestäni)mutta näen asioita..en osaa selittää tapahtunutta mutta oletan sen olevan jotain unen ja valveen väliltä.
Jotain on huoneessa,tulee vuoteen ylle.. Tiedän,tosi outoa.
Niitä en kuitenkaan pelkää toisin kuin lapsena.
Osaan nähdä ne alitajunnan tuotteena ennen unta.
Lapsena pelot oli fyysisempiä,ainakin niin uskoteltiin.
Saatana se sieltä tulee ja pelottelee ne jotka JT:ksi ryhtyvät..
Kotonani koin outoja juttuja,valot vilkkui yms mutta näistä"selvittiin" huutamalla Jehovan nimeä
Eikä juuri auttanut asiaa legendat"smurffeista" miten lelu oli käynyt jonkun lapsen kimppuun..
Sen voitte arvata miten mun smurffi pehmoille/keräilyhahmoille kävi - lens roskiin
Nukkuessasi et voi tietää nukkuvasi.ymmärrät sen vasta herättyäsi.
-Tommy Hellsten
-Tommy Hellsten
-
Veli-Hopea
Legendoja smurffeista on ja joskus tuntuu että niitä yritellään vähätellä ja kategorisoida ne huuhaaksi , ihan niinkuin sellaisia höpöjä ei olisi koskaan ollut olemassakaan.Eikä juuri auttanut asiaa legendat"smurffeista" miten lelu oli käynyt jonkun lapsen kimppuun..
Itse olen yksi niistä joiden kotiin ei smurffipehmiksiä todellakaan tullut , koska jotakin demonipelkoa oli.
Naurettava ajatus jälkeenpäin, mutta enpä minäkään olisi silloin unileluiksi tai miksikään smurffeja huolinut, koska puhuttiin mitä puhuttiin.
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
- Nukahtanut
Meillä oli smurffi-pehmoleluja kyllä, mutta pokemonit oli ehdoton hyihyi
ei saanut katsoa niitä tv, eikä keräillä mitään niihin liittyvää (korttien keräily oli suosittua 90-luvulla) tavaraa.
"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."- The Good, The Bad and The Ugly
-
Kivikko
Oho. En oo käyny sivustolla ihan vähään aikaan...
Meillä pelättiin kyseisiä asioita koska meillä koettiin tuollaisia tapahtuneen. Itse näin jatkuvasti painajaisia, ja kärsin hengenahdistuskohtauksista. Myös peitot tuli potkittua lattialle josta ne palellessa löytyivät. Tällaisethan aina johtuvat demoneist, ainakin jos äidiltäni kysyy. Ja koska kotona lapsesta saakka tuollaista uskoteltiin niin lapsena sitä uskoi ja pelkäsi kahta kauheammin.
Ja kyllä, meilläkin ajateltiin ettei mitään phaa tapahdu kokouksien aikana. Muuten kyllä. Toki mikään ei estänyt sitä että kotiimme kyllä murtauduttiin kokouksen aikana. Se käännettiin siunaukseksi "koska ketään ei ollut kotona" ja henkilövahingoilta vältyttiin.
Onneksi nykyään on induktioliedet
Meillä pelättiin kyseisiä asioita koska meillä koettiin tuollaisia tapahtuneen. Itse näin jatkuvasti painajaisia, ja kärsin hengenahdistuskohtauksista. Myös peitot tuli potkittua lattialle josta ne palellessa löytyivät. Tällaisethan aina johtuvat demoneist, ainakin jos äidiltäni kysyy. Ja koska kotona lapsesta saakka tuollaista uskoteltiin niin lapsena sitä uskoi ja pelkäsi kahta kauheammin.
Ja kyllä, meilläkin ajateltiin ettei mitään phaa tapahdu kokouksien aikana. Muuten kyllä. Toki mikään ei estänyt sitä että kotiimme kyllä murtauduttiin kokouksen aikana. Se käännettiin siunaukseksi "koska ketään ei ollut kotona" ja henkilövahingoilta vältyttiin.
Onneksi nykyään on induktioliedet