Laitappa lähdeviitteitä. Minua kiinnostaa mainitsemasi kokemusperäiset asiat. En usko ihan mitä vaan
joku kertoo.
Valvoja: Moderaattorit
Itsekin luin ensin että 20-luvulla, mutta kun katsoi kummallakin silmällä, vuosikymmen tarkentui.Ex-witness kirjoitti:Oletko elänyt 20 luvulla?![]()
Jos kiinnostaa, niin täällä olisi Rutherfordin 1920-luvun kirjan uusintapainos. Lienee hieman hankalampi löytö on 1920-luvun Can the Living Talk With the Dead, jolla Rutherford korvasi Russelin What Say the Scriptures About Spiritism? -kirjan vuodelta 1909.Ex-witness kirjoitti:Mistä lähteistä nuo mainitsemasi lainaukset ovat Eräsmies? Oletko elänyt 20 luvulla? :roll:
Laitappa lähdeviitteitä. Minua kiinnostaa mainitsemasi kokemusperäiset asiat. En usko ihan mitä vaan
joku kertoo.
http://johanneksenpoika.fi/uutiset/juttu_w276.htmlVartiotorni 1987 1/9 s. 4-6 Spiritismi – mitä Jumala ajattelee siitä? kirjoitti:Hengetkö kannustaisivat sukupuoliseen moraalittomuuteen? Tuo menee jo liian pitkälle!’ saatat huudahtaa. Ovatko henget todella noin alhaisia?
”Ne ovat vieläkin pahempia!” sanoo aikaisemmin mainittu Izaak. ”Eräänä iltana meitä pyydettiin auttamaan hengen vaivaamaa sairasta naista. Ryhmänjohtaja – erään vahvemman hengen meedio – yritti ajaa hengen pois. Kaiken päivää me anoimme hänen henkensä apua. Me tanssimme ja löimme rumpuja, ja lopulta naisen tila parani. Hän määräsi naisessa olleen hengen poistumaan hänestä, ja se totteli. ’Me voitimme’, julisti ryhmänjohtaja innoissaan. Sitten istuimme ja rentouduimme.”
Izaakin elehtivät kädet seisahtuvat hetkeksi hänen pitäessään merkityksellisen tauon. Sitten hän jatkaa: ”Hetken aikaa kaikki näytti hyvältä, mutta sitten hiljaisuuden rikkoi kirkaisu. Ryntäsimme taloon, josta se kuului, ja näimme ryhmänjohtajan vaimon. Hän itki hysteerisesti. Sisältä talosta löysimme hänen pienen tyttärensä – kasvot käännettynä suoraan taaksepäin! Jokin voima oli vääntänyt ja murtanut hänen niskansa ja tappanut hänet kuin kananpojan – ilmeisestikin tämä oli sen karkotetun hengen kosto. Todella sairasta! Nuo henget ovat sadistisia murhaajia.”
Nukahtanut kirjoitti:Minä oon tainnu kasvaa tylsässä srk, kun en muista mitään tollasta![]()
Vai liekö se sitten 90-luvulla vähentyny muutenkin?
Lentävät astiat ovat ihan tavallisia joissain kodeissa. Lieneekö demoninen pissivehjekiinnostus tarttunut Vartiotorniseuran julkaisuista, kun tuli riivattuina esineinä mieleen hytkyvä patja, itsensä pystyttävä teltta ja hierova suihku. Saattavat löytyä myös teokraattisemmista JT-kodeista.Eräsmies kirjoitti:Yhdellä oli kotona lentävä patja