Villasukat peilien päälle ja menoksi.Nukahtanut kirjoitti:Mutta entäs sitten, jos ajaa autoa? Niissähän on pakolliset peilit. Kyllä tää on hankalaa :D
Kirpparit
Valvoja: Moderaattorit
-
Markku Meilo
Re: Kirpparit
-
Pro et contra
" Todellisuus on tarua ihmeellisempää " oli aikoinaan erään suositun sanomalehden viikoittain toistuva juttusarja jossa toimittaja kertoi maailman ihmeellisyyksistä, saattoi olla että juuri siitä luin joskus tästä:
Tyrnävän Peilipoika – Wikipedia
https://fi.wikipedia.org › wiki › Tyrnävä...
Tyrnävän Peilipoika – Wikipedia
https://fi.wikipedia.org › wiki › Tyrnävä...
-
Ariadna
Joo oli se silleen kun siellä muinoin olin, syynä sanottiin olevan ruuhkat ja pitkät jonot.Markku Meilo kirjoitti:Oliko se Jäähallissa kun naistenhuoneen peilit peitettiin paperilla, jotta demonit, kuolleiden sielut ja muut öttiäiset eivät hypi siskojen silmille peileistä.
-
Marjolie
Jos tuollaista on muinoin ollu, niin eikö siinä ole silloin todisteita siihen etteivät halua kenenkään näkevän mikä se oikea jumala Jehovan todistajien takana on?Ariadna kirjoitti:Joo oli se silleen kun siellä muinoin olin, syynä sanottiin olevan ruuhkat ja pitkät jonot.Markku Meilo kirjoitti:Oliko se Jäähallissa kun naistenhuoneen peilit peitettiin paperilla, jotta demonit, kuolleiden sielut ja muut öttiäiset eivät hypi siskojen silmille peileistä.
-
Ariadna
Heh, sisarien naamavärkeistä se sitten paljastuisi, kun pakkeloimista vaille jäivät.Marjolie kirjoitti: Jos tuollaista on muinoin ollu, niin eikö siinä ole silloin todisteita siihen etteivät halua kenenkään näkevän mikä se oikea jumala Jehovan todistajien takana on
-
Marjolie
Tarkoitin ettei ne todelliset jumalat näy peilin kautta konventin aikanaAriadna kirjoitti:Heh, sisarien naamavärkeistä se sitten paljastuisi, kun pakkeloimista vaille jäivät.Marjolie kirjoitti: Jos tuollaista on muinoin ollu, niin eikö siinä ole silloin todisteita siihen etteivät halua kenenkään näkevän mikä se oikea jumala Jehovan todistajien takana on
-
Aino Leino
Itse en ikinä suostu ostamaan kirpparilta esimerkiksi käytettyjä DVD-leffoja, kun jotenkin aina sellainen tunne, että toimiikohan ne sitten kuitenkaan, kun pääsee takaisin kotiin. Itse olen tilannut lastenleffat suoraan lelukaupasta.
Toinen asia, mitä en ikinä ostais kirpputorilta on erilaiset hatut. Jotenki ällöttävä asia, että saattanut kiikkua jonkun toisen päässä vaikka vuosia. Vaikka toisaalta tuleepahan tuota ostettua housujakin kirppikselta.
Toinen asia, mitä en ikinä ostais kirpputorilta on erilaiset hatut. Jotenki ällöttävä asia, että saattanut kiikkua jonkun toisen päässä vaikka vuosia. Vaikka toisaalta tuleepahan tuota ostettua housujakin kirppikselta.
- Verilettu
- Moderaattori
- Viesti:
Eihän siihen voi tulla kuin katsoja joka sinne töllöttää. No, voihan sekin olla pelottava näky, ei silläMarjolie kirjoitti:Ehkä syynä on se kun elokuvateollisuus on luonu liiankin hurjia mielikuvia mitä peileihin voi mukamas tulla.