Vieras kirjoitti:Jotenkin tökkii ajatus jos joku täydellinen Jumala oikeasti on niin miksi sellainen tarvitsisi omien luomustensa palvontaa? Tulee ennemmin mieleen ihminen jonka itsetunto on kii muiden hyväksynnästä ei Jumala sellaista tarvi koska on täydellisyys itsessään. Kuulostaa siis aika narsistiselta ja hieman (ehkä paljonkin) heikosta itsetunnosta kärsivältä olennolta jopa naurettavalta sellaiselta ja joka tarvitsisi pikemminkin terapiaa kuin ihmisten jatkuvaa ikuisesti kestävää palvontaa.
Minä rakensin viime vuonna hienon säiliön asuntooni. Siellä on kaikki mitä robotit tarvitsevat. Rakensin myös kaksi robottia joille annoin kyvyn saada tunteita kuin myös seksuaalisuuden jolla he voivat rakentaa lisää robotteja. Sen lisäksi annoin hyvin kehittyneen tekoälyn jota ne voivat kehittää ja kasvattaa tiedolla. He ovat siis tietoisia itsestään ja olemisestaan mutta kiellän niitä tekemästä sitä mihin tekoälyn loin, eli hankkimasta lisää tietoa ja tekemästä omia ratkaisuja tähän tietoon perustuen. Tiedän mitä öljyä niiden sisällä juoksee ja öljyn vaihtoa tai lisäämistä ei saa tehdä vaikka robotin elämä olisi vaarassa!
Sen lisäksi minulla on myös robottien rakentamista koskevia sääntöjä! Toisella roboteista on reikä johon toinen robotti voi pystyyn nousevan meisselinsä laittaa ja yhdessä täten rakentaa uuden robotin. Niillä on myös kaksi muuta reikää. Tästä toisesta reiästä vuotaa ylimääräiset öljyt ja sisään kasaantuneet törkyaineet pihalle mutta sieltä ei rakennu uusia robotteja ja siitä toisesta reiästä he voivat nauttia tarpeellisia metalliosia jotka parantavat öljyn juoksemista. Jos kumpaankaan reikään laitetaan meisseli (vaikkakin se tuottaa molemmille suuria positiivisia tuntemuksia) suutun aivan hirveästi! Vielä enemmän suutun jos kaksi meisselin omaavaa robottia osoittaa tuntemuksia toisiaan kohtaan.
Vaadin että ne tekevät sen minkä minä uskon olevan oikein sillä minähän olen rakentaja! Sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa että a) minä loin kyseiset asiat oleviksi alun alkaen ja b) robotit ovat rakentamisensa alusta asti tunteneet vetoa joko meisselittömiin robotteihin, meisselin omaaviin robotteihin tai molempiin yhtäaikaisesti! Vaadin myös että nämä itseäni aika läheisesti muistuttavat robotit palvovat minua ja käyttävät sisäistä radiopuhelintasa ottaakseen minuun yhteyttä vaatiakseen armoa. Ikävä kyllä unohdin tehdä niin että se radiopuhelin toimisi myös heille päin... Mutta ei huolta, minulla on ratkaisu!
Olen lähettänyt heidän keskuuteensa hyvin erikoisen robotin. Tämä robotti kertoo muuttuvat säännöt joista milloin mitkin ovat voimassa ja täten ratkaisin virheen jonka tein! Tosin nyt vuoden aikana ne ovat luoneet sinne ties minkälaisia uskomuksia ja sekoilevat ihan totaalisesti koska tämä minun lähettämä idioottirobotti sekoitti niiden virtapiirit lopullisesti.
Minä voisin tietty korjata itse kaikki robotit ja pyytää anteeksi koska tiedän tasan tarkkaan miksi mikin tapahtuu, mutta en korjaa enkä pyydä koska olen alkuperäinen rakentaja. En myöskään hyväksy sitä että robotit syyttävät ongelmista minua vaikka asia näin onkin. Haluan myös huomauttaa että nämä "ongelmat" ovat täysin luonnollisia ja tapahtuvat koska minä loin asiat olemaan mutta sillä ei ole väliä! Minä vain haluan että ne robotit toimivat tietyllä tavalla vaikka en niitä rakentanut toimimaan niin.
Tästä kaikesta johtuen, minä tulen ensi vuonna tuhoamaan kaikki robotit, paitsi ne ketkä seuraavat tätä minun lähettämääni vallasta täysin seonnutta robottia joka tosin on sotkenut asiat pahemmaksi kun ne alunperin koskaan ovat olleetkaan... Tuhoamisen jälkeen lopuksi "korjaan" sitten nämä robotit jotka yrittivät vastoin luontoaan tehdä minut onnellisiksi. Korjaan ne sellaisiksi että ne ovat sitten "luonnostaan" mitä minä alunperin halusin ja sitten ne voivat elää onnellisina ikuisesti!
The end.