Vau, olipas koskettavat tarinat jariotuksen ja StereoX:n tatuointien takana. Erilaiset, mutta molemmat sopivat tatskaksi... molemmat sellaisia asioita, jotka pysyvät varmaan lähtemättömästi mielessä, joten sellaisen takia voi ottaa lähtemättömän kuvan ihoonsakin.
Olen itse harkinnut pitkään tatskan ottamista, mutta haluan, että se on oikeasti sellainen jota voin katsella loppuelämäni. Tahtoisin jonkin pienen, vain muistuttamaan itselleni tärkeistä asioista. JT-aikoinani ajattelin, että jos tatskat olisivat hyväksyttäviä, haluaisin tetragrammin muistuttamaan Jehovasta. Näin jälkeenpäin ajateltuna olen tyytyväinen, ettei tullut hommattua julman juutalaisen heimojumalan nimeä kehooni.
Melkein yhtä pitkään olen miettinyt, että haluaisin kiinalaisen kirjoitusmerkin, joka tarkoittaa "toivoa". Toisin kuin tetragrammi-ajatus, tuo tuntuu vieläkin hyvältä. Vaikka kiinalaiset kirjoitusmerkit ovat vähän niin kuin klisee, olen aina tuntenut käsittämätöntä vetoa itämaisiin asioihin, ruokaan, uskontoon (silloinkin kun olin JT!), kulttuuriin, historiaan, jopa taistelulajeihin (tämäkin jo JT-aikoina!). Ja toivo on se asia, johon voin elämäni kiteyttää... niin kauan kun on toivoa, on elämää.
Jos tämä ajatus vaikuttaa hyvältä vielä vuoden parin päästä, voisin vaikka toteuttaa sen.