Mitäs kokkasit tänään -ketju ?

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Jakke

Re: Mitäs kokkasit tänään -ketju ?

Viesti Kirjoittaja Jakke »

Kahvia oon juonu kaks pannullista ja just laitoin kolmannen porisemaan. Siinä tän päivän kokkailut. Ei oikein ruoka maistu jostain syystä...
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos
Kapteeni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kapteeni »

Olin tänään supermarketissa. Näin marketin fryyserissä tarjouksessa kiinanrullia nimeltään "Devil´s Bite". Pussin päällä oli kuva pirusta. Ei taida olla Jehovan Todistajan muonaa.
Muuten saako nykyään syödä mitä tahansa makkaraa. Muistan, että 70 luvulla ainoastaan Kauppiaitten Lenkkimakkara, Lauantaimakkara sekä Metwursti oli Jehovan Todistajille syötäväksi sallittua.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kapteeni kirjoitti:Olin tänään supermarketissa. Näin marketin fryyserissä tarjouksessa kiinanrullia nimeltään "Devil´s Bite". Pussin päällä oli kuva pirusta. Ei taida olla Jehovan Todistajan muonaa.
Muuten saako nykyään syödä mitä tahansa makkaraa. Muistan, että 70 luvulla ainoastaan Kauppiaitten Lenkkimakkara, Lauantaimakkara sekä Metwursti oli Jehovan Todistajille syötäväksi sallittua.
Verta ei käytetä missään normimakkarassa nykyään. Ei tarvitse jehovantodistajienkaan tihrustaa tuoteselostetta sen varalta. Toki joku sen syynää kaiken varalta joka tapauksessa.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
liabiliteetti

Viesti Kirjoittaja liabiliteetti »

Kuolleen erkin currykastiketta ajattelin tuossa laitaa kypsymään kohta. Nimihän tulee siitä että minun curry- ja chilirohdokset ovat kuulemma niin vahvoja ettei niitä syö "elävä erkkikkään". :D
Nightderanger

Viesti Kirjoittaja Nightderanger »

liabiliteetti kirjoitti:Kuolleen erkin currykastiketta ajattelin tuossa laitaa kypsymään kohta. Nimihän tulee siitä että minun curry- ja chilirohdokset ovat kuulemma niin vahvoja ettei niitä syö "elävä erkkikkään". :D
http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=1170

Sotke tuota sekaan niin sitten on ainakin erkit kuolleita, suosittelen. On kanssa sitten melko tulista soosia :D
Usko ihmisestä aina pahinta mahdollista niin olet useimmiten oikeassa.
mana

Viesti Kirjoittaja mana »

Tänään olikin kuppinuudeleita. Ei jaksa mitään ruokaa alkaa tekemään tähän aikaan illasta ja ku justiinsa tulin töistä. Nyt pitää vaan makoilla ja datata.
Jakke

Oikein gourmet-lounas äsken: Kahden ruispalan väliin voita, italiansalaattia, nakkia, sinappia ja juustoa. Terveellisyyspisteet kohdallaan :lol:
Ilkkala

Viesti Kirjoittaja Ilkkala »

Söin iltapäivällä reissumiestä jossa oli päällä keräsalaattia, savustettua kirjolohta sekä tomaatin siivuja. Nam! :D Pitkästä aikaa vaihtelua valmisruokiin.
P.S. (suositeltavaa nautittavaksi hyvän oluen kera).
Kapteeni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kapteeni »

Tänään tuli syötyä lounasta oikein hienossa seurassa. Oli läsnä pormestaria sun muuta paikallista terroristia. Tulin vasta puheitten ja esittelyjen jälkeen. Palaveerasin vieressäni seisoskelevan tosi komeen isotissisen ja leveäperseisen naisen kanssa. Ajattelin että missähän tonkin friidun on nähny aikaisemmin. Ajattelin kysyä niinkuin Borat "Very nice. How much?" ( On kai ne Suomessa näyttäneet Borat filmin?) Eräs frendi sitten kuiskasi, että sillä on korkea jobi Merenkulkuhallituksessa joten käyttäydy hienosti. Ruokana oli tikkuruokaa. Vaikka hain 4 kertaa lisää, niin ei sellaisesta kylläiseksi tule.

Ulosmennessä pistin pari nakkia ja sämpylää housujen taskuun. Onneksi on isot taskut niinkuin myymälävarkaalla. Kun tulin takaisin satamaan niin eräs kaveri joka myös oli tilaisuudessa mukana ja on eläkkeellä oleva jepari sanoi , että kyllä hän huomasi mun nakkivarkauden ja niin teki kuulma se leveäperseinen nainenkin.
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Kapteeni kirjoitti: Kun tulin takaisin satamaan niin eräs kaveri joka myös oli tilaisuudessa mukana ja on eläkkeellä oleva jepari sanoi , että kyllä hän huomasi mun nakkivarkauden ja niin teki kuulma se leveäperseinen nainenkin.
:lol: :lol: :lol:
Ei tuohon oikein ole muuta lisättävää :!:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
wolframium

Viesti Kirjoittaja wolframium »

Kapteeni kirjoitti:Palaveerasin vieressäni seisoskelevan tosi komeen isotissisen ja leveäperseisen naisen kanssa.
Toiset ne pääsee parempiin kabinetteihin. Mutta entäs ensimmäiset ja kolmannet??
Erilaisten ja eri tavoin havainnoivien ihmisten on hyvin vaikeaa tai lähes mahdotonta ymmärtää toisiaan, koska he kutsuvat samaa asiaa eri nimillä ja eri asioita samalla nimellä.
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Wilhelm-makkaraa ja paljon sinappia, vähän uusia pottuja ja paljon voita/silliä ja punajuuria/suolakurkkua/tomaattia.
Kuva
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
mana

Olisin halunnut tehä lohkoperunoita ja maissia, mutta perunat versoivat jo. Teinki sitte makaronilaattikoa, jossa on maissia, parsaa ja juustoa. Iha hyvvää. Juomaks kukista keitettyä mehua.
Jakke

mana kirjoitti:Juomaks kukista keitettyä mehua.
Kukista? Kuulostaa epäilyttävältä... :shock:
mana

Jakke kirjoitti:Kukista? Kuulostaa epäilyttävältä... :shock:
Semmosista punasista kuivatuista kukista, mikähän niiten nimi oli, joku dublini. Ne on tuliaisia afrikasta. Ihan hyvvää.
Vastaa Viestiin