Miten kertoa omasta elämästä Jehovan todistajana?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Re: Miten kertoa omasta elämästä Jehovan todistajana?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Todennäköisesti ao psykologi muistaa kiinnittää huomiota myös yleensä ottaen olennaisimpaan kysymykseen, ansiomadollisuuteen.

Yllättävää kyllä, on uutisista kuulunut viime aikoina, että tohtoreiksi väitelleitäkin oppineita on työttöminä.
Jaakko Ahvenainen

Viesti Kirjoittaja Jaakko Ahvenainen »

almi kirjoitti:Jaakko, osuit asian ytimeen: jos keskustelu harhautuu sivupoluille, lienee syytä kysyä, miten tämä tai tuo asia liittyy ammatilliseen tilanteeseeni.

Juuri tänään klo 18 tuli Radio Suomesta ohjelma, joka käsitteli aikuisopiskelua. Aivan ohjelman alussa ammatinvalintapsykologi esitteli toimenkuvaansa. Ohjelman toimitti Paula Jokimies sarjassa "Suomi tänään". Suosittelen, Almi. On varmaan kuunneltavissa viimeistään huomenna Ylen Areenasta.
satunnainen luopio

Viesti Kirjoittaja satunnainen luopio »

Minä en kerro koskaan kenellekään. Joskus valehtelen jopa käyneeni riparin säästyäkseni muistelemasta ja säilyttääkseni normaaliuden kuvan.
tikaram

Viesti Kirjoittaja tikaram »

Itse kerron usein niin, että sanon, että olen saanut tiukan uskonnollisen kasvatuksen. Vanhemmat ovat olleet uskovaisia, mutta itse olen luopunut uskostani nuorena aikuisena.
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Minä kerron olleeni lähes koko ikäni uskonnollisessa lahkossa.

Minua ei toisaalta ole koskaan haastateltu noin tarkkaan töihin haussa.
Let me go Master I hate you so
Vastaa Viestiin