Minun, eikä luullakseni Sirpa-Leenankaan, kommentissa kysymys ei ollutkaan siitä että Arin tekemisiä ja tekemättä jättämisiä ei saisi sananvapauden rajoissa repostella. Totta kai saa, ja pitääkin arvostella. Se, että po. henkilö on esiintynyt televiisiossa esittämässä ajatuksiaan, ei vaikuta asiaan millään tavalla. Siihen ei myöskään vaikuta se, että voisi olettaa hänellä olleen Betelin siunaus tekemisilleen: Hän on esittänyt asiansa julkisesti ja julkisesti sitä myöskin saa arvostella. Henkilön nimeäminen arvostelun yhteydessä ei vaikuta asiaan, usein se on jopa välttämätöntä tai ainakin hyödyllistä.Witless kirjoitti:Sirpa-Leena; saako mielestäsi esim. valtakunnan tason mediassa esiintyvää poliitikkoa haukkua julkisesti?
Kunniaaluokkaamattomuuden lisäksi kysymys on yksinkertaisesti hyvästä mausta ja suvaitsevaisuudesta. On eri asia sanoa että "Tarja Halonen oli idiootti kun teki niin ja näin" kuin sanoa "Olen tavannut Tarja Halosen ja minulle jäi vaikutelma että hän on idiootti". Suvaitsevaisuus puolestaan, no me kaikki Järjestön kanssa tavalla taikka toisella tekemisissä olleet tiedämme mitä on suvaitsemattomuus - suvaitsevaisuus on sen vastakohta.