Luopiomiitti Hesaan heavybaariin !?

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
jariotus

Luopiomiitti Hesaan heavybaariin !?

Viesti Kirjoittaja jariotus »

Morientes !

Nyt kun vihdoin ja viimein olen monen vuoden jälkeen löytänyt kadonneen pikkuveljeni, ihmisenpoika1-nickillä täällä(kin) kirjoittavan sukumme toisen mustan lampaan ja hevarin, kuten minä olen, niin tuossa ollessamme Tauko-baari nimisessä synnin, pahuuden ja saatanallisen musiikin kehdossa Kallion kaupunginosassa, niin mieleemme pulpahti järjestää ihmisenpoika1:n kunniaksi miitin ko. synninpesään.

Veljeni ei ole koskaan tavannut yhtään meistä, paitsi minut. Haluaisi kovasti tutustua meihin muihinkin. Tiedostan, että kaikki eivät jostain käsittämättömästä syystä kuuntel/siedä raskasta musiikkia, mutta se olsi oiva paikka kokoontua ja nauttia heavybaarin ja luopioiden "hengellisestä" seurasta ja juomapöydästä, höpötellä kaikkea ja tutustuttaa veljeni teihin, oi rakkaat kanssaihmiset.

Naureskeltiin sitäkin, että ottaisko mukaan kassillisen smurffipehmoja ja katsoisi, juoksisikos ne ovesta ulos, kun jukeboxi huutaa "saatanallista" heavymusaa ja paikalla on luopioita.

Paikka EI OLE ruokapaikka, mutta voisimme käydä murtamassa leipää ja juomassa viinin jossain muualla ensin, vaikka Dragon Springsissä.

Paikalle saan, siis Tauko-baariin varattua myös pöytiä, pöydän, koska on vakiobaarini ja tunnen henkilökunnan.

Jopa jt-sakki on tervetullutta. :twisted:

Ilmoitella voipi joko tähän ketjuun, tahi meili-osooni, jotta tiijjän, moniko ois tulossa.
ihmisenpoika1

Re: Luopiomiitti Hesaan heavybaariin !?

Viesti Kirjoittaja ihmisenpoika1 »

:? Hyvä idea...kunhan ei ole tapaaminen "minun kunniakseni" kun mä en halua kultaa enkä kunniaa :lol:
Viimeksi muokannut ihmisenpoika1, 05.11.2008 10:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
jariotus

:lol:

Niinhän me sovittiin jo silloin Tauko-baarissa mukana pitää olla patonki ja viinilasi kiertämään. " Ja hän mursi leivän.... :mrgreen: "

Juu, tosiaan muitakin paikkoja popula voi ehdotella, kuten sopivia aikojakin, kunhan ei ehdottele niitä kuuluisia "lopunaikoja" :mrgreen:
rippeli

Viesti Kirjoittaja rippeli »

Ja ajankohta olisi mikä?
Let me go Master I hate you so
toope

Viesti Kirjoittaja toope »

ihmisenpoika1

Kuka kommentoi mitä? voisitko yksilöidä?
ihmisenpoika1

Joo...unoha, unohtakaa koko miitingi mun puolesta....hirvee halo nousi asiasta ainakin suomi24:sen sivuilla,joten se siitä.... :(
Ois ollu kiva tavata muitakin luopioita ihka elävänä kun en ole koskaan ketään tavannu ja vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia.
Itse kun erosin n.16vuotta sitten jeppuloista niin siitä asti ollut yksin taivaltamista tää elonpolku.ilman kenenkään tukea. Nyt vasta löysin tännekin kirjotteleen tietämättä ennen näistä tai muista sivuista jonne luopiot kirjottelee....

Ja tänks jariotukselle kun ehdotit muille meetingiä jotta muitakin näkisin.....ajatus oli kaunis...
Syksyn jatkoja kaikille......hiljenee toviksi. :roll:
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

ihmisenpoika1 kirjoitti:Joo...unoha, unohtakaa koko miitingi mun puolesta....hirvee halo nousi asiasta ainakin suomi24:sen sivuilla,joten se siitä.... :(
Kannattaakohan joidenkin pahansuopien jehovantodistajien piikittelystä välittää sen kummemmin? Jos me joskus noiden epäinhimillisten narsistien alentavien kommenttien alle seurakunnassa jäimmekin, niin annammeko heidän vaikuttaa valintoihimme vielä tänäkin päivänä? Vaikka en sinua tai veljeäsi tunne, toivoisin että vähät välittäisitte jonkun Suomi-24 avautumisista ja pitäisitte tapaamisen alkuperäisen suunnitelman mukaan.

Antaa vt-seuran mannekiinien räksyttää. Mitäs me noista välittämään. Lainatakseni erästä hippiä: "He eivät tiedä, mitä tekevät". :wink:
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
ihmisenpoika1

Tony Syrjänen kirjoitti:
ihmisenpoika1 kirjoitti:Joo...unoha, unohtakaa koko miitingi mun puolesta....hirvee halo nousi asiasta ainakin suomi24:sen sivuilla,joten se siitä.... :(
Kannattaakohan joidenkin pahansuopien jehovantodistajien piikittelystä välittää sen kummemmin? Jos me joskus noiden epäinhimillisten narsistien alentavien kommenttien alle seurakunnassa jäimmekin, niin annammeko heidän vaikuttaa valintoihimme vielä tänäkin päivänä? Vaikka en sinua tai veljeäsi tunne, toivoisin että vähät välittäisitte jonkun Suomi-24 avautumisista ja pitäisitte tapaamisen alkuperäisen suunnitelman mukaan.
Antaa vt-seuran mannekiinien räksyttää. Mitäs me noista välittämään. Lainatakseni erästä hippiä: "He eivät tiedä, mitä tekevät". :wink:
Niin , olet oikeassa, joskus kylläkin tuntuu että myös eräät luopiot syyllistyvät samaan kun jt-porukka ja se on hiukan omituista!
Mistä lienee sen sitten johtuvan....? Mutta se mun täytyy sanoa että on ihanaa kun ei tarvitse ja ole pakko olla,tehdä,tavata,keskustella kenenkään kanssa jos ei halua....toisin kuin jt-seurassa jossa kaikki on pakko tehdä vaikka ei haluaisi.
jariotus

Tony Syrjänen kirjoitti:

Kiitos Tony viisaista sanoista. Minäkin loittonen täältä sitten, joten meuhatkaa keskenänne, stana. :twisted:

Onneks broidi kulkee tukenani, vaikka helppoa ole hänelläkään nyt.

So long = Niin pitkä
Vastaa Viestiin