Nyt kun vihdoin ja viimein olen monen vuoden jälkeen löytänyt kadonneen pikkuveljeni, ihmisenpoika1-nickillä täällä(kin) kirjoittavan sukumme toisen mustan lampaan ja hevarin, kuten minä olen, niin tuossa ollessamme Tauko-baari nimisessä synnin, pahuuden ja saatanallisen musiikin kehdossa Kallion kaupunginosassa, niin mieleemme pulpahti järjestää ihmisenpoika1:n kunniaksi miitin ko. synninpesään.
Veljeni ei ole koskaan tavannut yhtään meistä, paitsi minut. Haluaisi kovasti tutustua meihin muihinkin. Tiedostan, että kaikki eivät jostain käsittämättömästä syystä kuuntel/siedä raskasta musiikkia, mutta se olsi oiva paikka kokoontua ja nauttia heavybaarin ja luopioiden "hengellisestä" seurasta ja juomapöydästä, höpötellä kaikkea ja tutustuttaa veljeni teihin, oi rakkaat kanssaihmiset.
Naureskeltiin sitäkin, että ottaisko mukaan kassillisen smurffipehmoja ja katsoisi, juoksisikos ne ovesta ulos, kun jukeboxi huutaa "saatanallista" heavymusaa ja paikalla on luopioita.
Paikka EI OLE ruokapaikka, mutta voisimme käydä murtamassa leipää ja juomassa viinin jossain muualla ensin, vaikka Dragon Springsissä.
Paikalle saan, siis Tauko-baariin varattua myös pöytiä, pöydän, koska on vakiobaarini ja tunnen henkilökunnan.
Jopa jt-sakki on tervetullutta.
Ilmoitella voipi joko tähän ketjuun, tahi meili-osooni, jotta tiijjän, moniko ois tulossa.