Entisen etiikka

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Natsku

Re: Entisen etiikka

Viesti Kirjoittaja Natsku »

Mä en ole ikinä ollut mieleltäni JT, olen roikkunut mukana vain vanhempien takia, ettei mua olisi piesty nuorena... :x

Olen hyväksynyt homouden, joulun ja syntymäpäivien yms. vieton, avoliiton ja kouluttautumisen. JT-uskonto on suoraan saatanasta!
ex-sisar

Viesti Kirjoittaja ex-sisar »

Ensimmäisen viestin listasta pois abortti niin samaa mieltä ollaan. Sitäkään en kiellä kuin itseltäni (ja on tilanteita, jossa se olisi ainut oikea ratkaisu, esim hyvin vakava kehityshäiriö lapsella). Filosofia, evoluutio ja yleinen muiden ihmisten tuomitseminen olikin niitä syitä miksi uskoni muinoin horjui.
paula

Viesti Kirjoittaja paula »

Kyllä mullakin oli omat mielipiteeni jo hiljaa pureskeltu omassa mielessä, nimenomaan hyväksyvämpi, mutta eihän niitä jt aikana eikä toimettomanakaan vielä ääneen uskaltanut sanoa, vain varovaista omaa ajattelua.

Esimerkkinä avioliiton ulkopuolinen sukupuolisuhde: mielestäni on todella kevytkenkäistä mennä "elinikäiseen" avioliittoon tietämättä miten niin tärkeä asia parisuhteessa kuin sukupuolinen kanssakäyminen toimii. Onhan meillä esimerkkejä jt porukoista kuinka paljon tulee avio-ongelmia näiden kankeilla säännöillä.

mottoni on: Elämän varrella voin muuttaa omaa mielipiteitäni ja hyväksyn toisten mielipiteet ja toinenkin ihminen saa muuttaa mielipidettään tai olla muuttamatta.

Ehkä jt ajan jälkeen haluan uhallakin olla oikein suvaitsevainen
Vastaa Viestiin