Mä toimin aikanani osa-aikaisena tienraivaajana ja silloin tosiaan tuli tampattua noita alueita aika ahkeraan. Tosin näin jälkeenpäin sitä hymyilyttää, että kun itsekin asuin alueella, jossa välimatkat olivat pitkät ja usein lähdettiin liikenteeseen sitten aina neljän ihmisen voimin, niin kyllä se suurin osa ajasta oli sitä toisen parin odottelemista autossa ja siirtymistä paikasta a, paikkaan b.Markku Meilo kirjoitti:Yksi ero omaan aikaani on suhtauttuminen raportointiin ja puuhaan muutenkin. Me saatoimme pyöristää 5 minuuttia ylöspäin, mutta nyt kuulee tehtävän tunteja jo puhtaasti kynällä. Nettikirjoittelun raportointi tuntuu olevan käytössä.
Kerrankin jäätiin likkojen kanssa kiinni lumihankeen autolla ja meni varmaan tunti sitä autoa hangesta irrotellessa, mutta koko aika silti kirjoitettiin raporttiin. Ei siitä mitään koskaan vähennetty.
Nyt ei Jehovantodistajia tahdo enää nähdä katukuvassakaan, paitsi joskus Helsingin asematunnelissa, jossa saattaa joskus seisoskella joku lehtien kanssa. Itse olen asunut nyt neljä vuotta Kajaanissa, eikä kukaan ole kertaakaan käynyt ovella.. Väärän uskonnon tuho traktaatti oli kyllä postilaatikossa jokunen vuosi sitten, mutta ilman sitä traktaattia, voisi kuvitella ettei täällä edes ole jehovantodistajia...