Tappelut rukousketjusta

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Nellique

Re: Rukoilun tarpeellisuus

Viesti Kirjoittaja Nellique »

Rauhoitu, pakana.
oh ich kann nicht mehr: ich weiss, ich werde brennen: dein urteil hat sich längst: um meinen hals gelegt:: oh ich kann nicht mehr: ich weiss, du wirst mich hängen:: und die schlinge ist so eng: dass ich kaum noch atmen kann: spiel mir das lied vom tod::
Nellique

Viesti Kirjoittaja Nellique »

Sanoin aikaisemmin: MUTTA se on totta, että en kykene enkä edes halua kyetä rakastamaan kaikkia paskanaamoja. Rakastan heikkoja, tölvittyjä, rikottuja. Puhun ja lohdutan ja rohkaisen parhaalla taidollani. Kaikkiin en kuitenkaan sitä kohdista. Paskanpuhujat siviilissä saavat vertaistaan puhetta - ja yllättyvät.

Haluatko edes, pakana, tietää, mitä tuo ylläoleva tarkoittaa?
Vaihda sanojen *paskanaama* ja *paskanpuhujat* tilalle miehet, jotka kehuvat Pattayan-reissuillaan, joissa ovat ostaneet 10-vuotiaita pikkutyttöjä (tai poikia) käyttöönsä. Yhdeksi illaksi tai viikoksi.
Vaihda noiden sanojen tilalle miehet, jotka hakkaavat vaimojaan ja lapsiaan.
Lisäesimerkkejä löytyy helposti.

Sanon totuudellisesti: EN KYKENE ENKÄ EDES HALUA KYETÄ RAKASTAMAAN LASTENRAISKAAJIA JA VAIMON-/LASTENHAKKAAJIA. Heille olen kova ja armoton, minun kuulteni eivät asioitaan kehuskellen levittele.
oh ich kann nicht mehr: ich weiss, ich werde brennen: dein urteil hat sich längst: um meinen hals gelegt:: oh ich kann nicht mehr: ich weiss, du wirst mich hängen:: und die schlinge ist so eng: dass ich kaum noch atmen kann: spiel mir das lied vom tod::
pakana

Viesti Kirjoittaja pakana »

Älä edes viitti Nelli yrittää. Mä näen mikä sä olet. Mä tunnen "tyypin".

Mitäs jos ite koettasit nyt rauhottua ja antaa meidän olla sitä mitä me ollaan, nimittelemättä meitä sioiks ja muilla yhtä ylentävillä nimityksillä?
Ja toi oli retoorinen kysymys = ei odoteta MINKÄÄNLAISTA vastausta.
Lukittu