- Tarjolla reilusti naisia mistä valita. Ovat hyväkäytöksisiä, nöyriä, usein korkkaamattomia, ja taudittomia. Semmoisia kuin naisten kuuluukin olla, ja olivatkin ennen vanhaan. Eivät kannata mitää feministijuttuja tai muita huuhaajärjestöjä.
- Vähemmän sydänsuruja kuin maailmassa. Avioliitot kestävät pidempään, perheet ja lapset pysyvät onnellisempina. Puolisoa ei petetä.
- Homoja saa halveksia ja inhota avoimesti, ja kaikki ystävätkin ajattelevat samoin. Kukaan ei hauku suvaitsemattomaksi tai kaappihomoksi homovihan takia. Lavalla ei ole homoja puhumassa, homoja ei siunailla eikä vihitä. Homoutta ei hyväksytä IKINÄ, ah miten hieno tunne!
- Ei tarvitse katsella kaikenlaisia käveleviä joulukuusia ja lävistettyjä tatuoituja kummajaisia tai housut kintuissa roikkuvia persevaon esittelijöitä. Ihmiset näyttävät ihmisiltä. Miehet näyttävät miehille ja naiset naisille ja pukeutuvatkin tyylikkäästi sen mukaan.
- Ystäväporukassa ei tarvitse kuunnella jatkuvaa kiroilua ja seksistä puhumista. Ei tarvitse haistella tupakansavua tai vanhalle tupakalle ja viinalle haisevaa asuntoa, autoa tai vaatetusta.
- Lapset kunnioittavat vanhempiaan eivätkä haistattele. Viettävät tervehenkisempää vapaa-aikaa ja pysyvät poissa vaikeuksista. Eivät ole menettämässä neitsyyttään 12 vuotiaana ja tekemässä abortteja.
- Ei tarvitse kuunnella jonninjoutavaa väittelyä politiikasta tai osallistua siihen. Samantekevää kuka idioottiporukka on vallassa.
- Ei tarvitse osallistua mihinkään muuhunkaan turhaan perinteeseen tai juhlaan, toivotella niitä ja näitä päiviä, keksiä väkisin minkä lahjan sitä nyt taas ostaisi.
- Kaikki nämä hyödyt saa vain istumalla kokouksissa riittävän usein. En sanoisi aikaa hukatuksi, koska ystäviä on kiva nähdä, ja tottakai kokoukset pitää perheenjäsenet uskollisesti mukana. Halpa hinta kaikista hyödyistä.
- Konventit on aina parasta kesässä.
Kukaan ei voi kiistää etteikö järjestön ohjeiden mukaan eläminen tuottaisi onnellisempaa elämää. Tämä siis silloin, jos ohjeissa pysytään. Jos on heikko ja tyhmä, lähtee kokeilemaan kaikea "kivaa" niin sitten yleensä sattuu. Monet kerrat olen lueskellut noita esittelyjä ja naureskellut omasta tyhmyydestänne johtuneita ihmiskohtaloita. Perheet hajoavat nimenomaan teidänlaistenne tyyppien takia, ei järjestön erottamissääntöjen. Pitäähän roskasta päästä eroon, muuten se saastuttaa muutkin ympärillä. Lopulta kaikki JT:t olisivat samaa sakkia kuin maailmakin. Ahdistava ajatus. Oli järjestöä tai ei, en haluaisi olla useimpien teidän kanssa kasvotusten missään tekemisissä. Maailmasta on tulossa vain masentavampi paikka, sen huomaavat ei-uskovatkin. Kiitos kaikenlaisten homojen ja omien etujen tavoittelijoiden ja "vapaa-ajattelijoiden".
Toivottavasti järjestö voi hyvin vielä pitkään - ainakin minun elinajan verran. Te ette voita. Korkeintaan vedätte mukaanne yksittäisiä heikkoja surkimuksia, joita mulla ei jää edes ikävä.
(Huom! Vastauksia pohtiessanne ottakaa huomioon että tämä ei ole VT-seuran eikä muutenkaan Jehovan Todistajien tyypillinen kanta asioihin. Olin tällainen jo ennen kuin tulin mukaan. Kunnollisia maailmallisiakin siis on olemassa. Kannattaa tulla Todistajaksi, täällä on mukavaa