Onko Jehovan palvelijoilla sota muuta yhteiskuntaa vastaan?” ’Suuri ahdistus’, jonka kaltaista ei enää tule, on vielä edessäpäin, sillä se merkitsee väärän uskonnon (myös kristikunnan) maailmanmahdin hävitystä, jota seuraa ’Jumalan, Kaikkivaltiaan, suuren päivän sota’ Harmagedonissa.”
Vai voiko olla niin että kaikista karmaisevista ennustapahtumista huolimatta se jää hyvin helposti kokonaan havaitsematta - mitä minä pelkään että josko se jo huomaamatta meni.Harmagedon tulee, kun kehittyy eri puolilla maailmaa oleviin Jehovan todistajiin vaikuttava tietynlainen tilanne. Jehovan todistajien hengellinen kukoistus raivostuttaa Saatana Panettelijaa, joka pian aloittaa kaikenkattavan suurhyökkäyksensä näitä näennäisesti puolustuskyvyttömiä kristittyjä vastaan.
Kun Jehova nousee puolustamaan palvelijoitaan Googin hyökkäykseltä, Harmagedon on käynnissä! Ihmishallitukset tulevat romahtamaan. Tulvivat kaatosateet, musertavat rakeet, alas syöksyvät tuli ja rikki, riehuvat kulkutaudit – todelliset Jumalan teot – saavat Jehovan todistajien rivien ulkopuolella olevan maailman pakokauhun valtaan. Jehovan todistajien ihmisviholliset kääntävät aseensa omia joukkojaan vastaan. Ja Jehova tuhoaa ne, joita tämä itsemurhasota ei tapa.
Jeesus Kristus ennusti, että ”viimeisinä päivinä” ihmiset syventyisivät rakennushankkeisiin ja muihin jokapäiväisen elämän asioihin eivätkä huomaisi aikojen todellista merkitystä, kuten kävi Lootin päivinä, ja että tuho yllättäisi heidät keskellä näitä toimia
Minäkin olen ollut syventyneenä rakennushankkeisiin jo pidemmän aikaa... jäikö minulla jotain huomaamatta.