Yleinen palaute

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Alueveli
Eläkeläinen

Re: Lek = Sivustaseuraaja (L) (hemmetin palstasofta!)

Viesti Kirjoittaja Alueveli »

Sait yksityisviestin.

lisäys: Ongelma korjattu ja vanha nikki on käytössä.
Viimeksi muokannut Alueveli, 18.04.2009 01:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: lisäys
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
Alueveli
Eläkeläinen

Re: Yleinen palaute

Jaoin palauteketjuun kirjoitetun viestin omaksi tredikseen.
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=1928
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
matti

Viesti Kirjoittaja matti »

Haistakaa paskaa koko remmi! Olen jankannut teidän tietoturvasta yli puoli vuotta ihan turhaan! Ja kyssykää pois täältä ei vastauksia tästä veististä heru!
almi

Viesti Kirjoittaja almi »

Koitahan rauhoittua, matti.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
Alueveli
Eläkeläinen

Ja mikähän siinä tietoturvassa mahtaa tällä kertaa olla vikana?
Bergerac

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Eiköhän ylläpito yleisella tasolla pidä huolta asioista, yhtä hyvin ja asiallisesti kuin aiemminkin.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Lehtiveli
Eläkeläinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lehtiveli »

matti kirjoitti:Haistakaa paskaa koko remmi! Olen jankannut teidän tietoturvasta yli puoli vuotta ihan turhaan! Ja kyssykää pois täältä ei vastauksia tästä veististä heru!
Jos kysyy kysymyksen, vastaaminen on helpompaa. Ilman kysymystä on vaikea antaa mitään vastausta.
matti

Viesti Kirjoittaja matti »

Kiitän ja kumarran.
Tsemppiä Witless, minä poistun takavasemmalta.

Tämän päivän viestissä tähän otsikkoon kun ei löytynyt yhtäkään kirjoitusvirhettä niin poistettiin samantie, hauska ominaisuus mutta ...
Viimeksi muokannut Alueveli, 10.07.2009 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: viimeisimmästä keskustelusta poistettu pari viestiä joilla ollut mitään sisältöä
Witless

Viesti Kirjoittaja Witless »

matti kirjoitti:Kiitän ja kumarran.
Tsemppiä Witless, minä poistun takavasemmalta.

Tämän päivän viestissä tähän otsikkoon kun ei löytynyt yhtäkään kirjoitusvirhettä niin poistettiin samantie, hauska ominaisuus mutta ...
Jaa, mites minä tähän liityn?
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Kysymys moderoinnille.

Kuka poisti (senkin voi näköjään tehdä) tekemäni avauksen aiheena Palaute Jehovalle ja miksi?
Leviathan

Re: Hieno homma pojjaat !

Viesti Kirjoittaja Leviathan »

Tony Syrjänen kirjoitti:Kyllä tälle on selkeästi tilausta ja kun toteutuskin on tätä luokkaa, niin kouluarvosanaksi antaisin tuollaiset 10+.
Turha lähteä pyörää keksimään uudestaan.
Omilla aivoilla ajattelun tärkeys saattaa joskus unohtua, mutta kun totuus alkaa sinua kuristaa ja pääset sen ikeestä, muistat miten sinulle on suotu vapaa tahto.
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

RaM kirjoitti:Kysymys moderoinnille.

Kuka poisti (senkin voi näköjään tehdä :shock: ) tekemäni avauksen aiheena Palaute Jehovalle ja miksi?
Edelleen odotan kommenttia modelta joka avaukseni poisti liki heti kun sen olin tehnyt ja hivenen sitä muokkaillut.
Suunilleen sama teksti löytyy myös täältä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8381822

Kenen hipiä on noin herkkä? Vai oliko itse Jahvetti poistamassa viestiäni...
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

RaM kirjoitti:Kenen hipiä on noin herkkä? Vai oliko itse Jahvetti poistamassa viestiäni...
Saa nähdä mitä moderointi vastaa. Palstan säännöissä on §4 Hyvä maku, enkä ole sitä mieltä että S24:llä oleva viesti olisi osoitus hyvästä mausta (mikä toki on subjektiivinen käsite). Ymmärrän pointtejasi, mutta kavahdan tekstityyliä.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
RaM

Viesti Kirjoittaja RaM »

Viljo kirjoitti:
RaM kirjoitti:Kenen hipiä on noin herkkä? Vai oliko itse Jahvetti poistamassa viestiäni...
Saa nähdä mitä moderointi vastaa. Palstan säännöissä on §4 Hyvä maku, enkä ole sitä mieltä että S24:llä oleva viesti olisi osoitus hyvästä mausta (mikä toki on subjektiivinen käsite). Ymmärrän pointtejasi, mutta kavahdan tekstityyliä.
Tekstityyli vastaa täysin Jehovan raamatussaan käyttämää enkä katso hänellä olevan siihen yksinoikeutta.
Eri asia on kuitenkin jonkun henkilön henkilökohtainen herkkyys jonka taas ei pitäisi asiaan mitenkään liittyä.
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

RaM kirjoitti:Tekstityyli vastaa täysin Jehovan raamatussaan käyttämää enkä katso hänellä olevan siihen yksinoikeutta.
Nopeastipa sinusta on tullut uskovainen. :o
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
Vastaa Viestiin