Yleinen palaute
Valvoja: Moderaattorit
- Alueveli
- Eläkeläinen
Re: Lek = Sivustaseuraaja (L) (hemmetin palstasofta!)
Sait yksityisviestin.
lisäys: Ongelma korjattu ja vanha nikki on käytössä.
lisäys: Ongelma korjattu ja vanha nikki on käytössä.
Viimeksi muokannut Alueveli, 18.04.2009 01:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy: lisäys
Syy: lisäys
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
- Alueveli
- Eläkeläinen
Re: Yleinen palaute
Jaoin palauteketjuun kirjoitetun viestin omaksi tredikseen.
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=1928
http://veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?f=1&t=1928
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
-
matti
Haistakaa paskaa koko remmi! Olen jankannut teidän tietoturvasta yli puoli vuotta ihan turhaan! Ja kyssykää pois täältä ei vastauksia tästä veististä heru!
-
almi
Koitahan rauhoittua, matti.
Kaikki on vastausta, tietäisipä vain kysymyksen.
- Paul-Eerik Rummo
- Paul-Eerik Rummo
- Alueveli
- Eläkeläinen
Ja mikähän siinä tietoturvassa mahtaa tällä kertaa olla vikana?
-
Bergerac
Eiköhän ylläpito yleisella tasolla pidä huolta asioista, yhtä hyvin ja asiallisesti kuin aiemminkin.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Lehtiveli
- Eläkeläinen
- Viesti:
Jos kysyy kysymyksen, vastaaminen on helpompaa. Ilman kysymystä on vaikea antaa mitään vastausta.matti kirjoitti:Haistakaa paskaa koko remmi! Olen jankannut teidän tietoturvasta yli puoli vuotta ihan turhaan! Ja kyssykää pois täältä ei vastauksia tästä veististä heru!
-
matti
Kiitän ja kumarran.
Tsemppiä Witless, minä poistun takavasemmalta.
Tämän päivän viestissä tähän otsikkoon kun ei löytynyt yhtäkään kirjoitusvirhettä niin poistettiin samantie, hauska ominaisuus mutta ...
Tämän päivän viestissä tähän otsikkoon kun ei löytynyt yhtäkään kirjoitusvirhettä niin poistettiin samantie, hauska ominaisuus mutta ...
Viimeksi muokannut Alueveli, 10.07.2009 20:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: viimeisimmästä keskustelusta poistettu pari viestiä joilla ollut mitään sisältöä
Syy: viimeisimmästä keskustelusta poistettu pari viestiä joilla ollut mitään sisältöä
-
Witless
Jaa, mites minä tähän liityn?matti kirjoitti:Kiitän ja kumarran.
If you think you understand quantum theory, you don't understand quantum theory.
- Richard Feynman
- Richard Feynman
-
RaM
Kysymys moderoinnille.
Kuka poisti (senkin voi näköjään tehdä) tekemäni avauksen aiheena Palaute Jehovalle ja miksi?
Kuka poisti (senkin voi näköjään tehdä) tekemäni avauksen aiheena Palaute Jehovalle ja miksi?
-
Leviathan
Re: Hieno homma pojjaat !
Turha lähteä pyörää keksimään uudestaan.Tony Syrjänen kirjoitti:Kyllä tälle on selkeästi tilausta ja kun toteutuskin on tätä luokkaa, niin kouluarvosanaksi antaisin tuollaiset 10+.
Omilla aivoilla ajattelun tärkeys saattaa joskus unohtua, mutta kun totuus alkaa sinua kuristaa ja pääset sen ikeestä, muistat miten sinulle on suotu vapaa tahto.
-
RaM
Edelleen odotan kommenttia modelta joka avaukseni poisti liki heti kun sen olin tehnyt ja hivenen sitä muokkaillut.RaM kirjoitti:Kysymys moderoinnille.
Suunilleen sama teksti löytyy myös täältä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8381822
Kenen hipiä on noin herkkä? Vai oliko itse Jahvetti poistamassa viestiäni...
-
Viljo
Saa nähdä mitä moderointi vastaa. Palstan säännöissä on §4 Hyvä maku, enkä ole sitä mieltä että S24:llä oleva viesti olisi osoitus hyvästä mausta (mikä toki on subjektiivinen käsite). Ymmärrän pointtejasi, mutta kavahdan tekstityyliä.RaM kirjoitti:Kenen hipiä on noin herkkä? Vai oliko itse Jahvetti poistamassa viestiäni...
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
-
RaM
Tekstityyli vastaa täysin Jehovan raamatussaan käyttämää enkä katso hänellä olevan siihen yksinoikeutta.Viljo kirjoitti:Saa nähdä mitä moderointi vastaa. Palstan säännöissä on §4 Hyvä maku, enkä ole sitä mieltä että S24:llä oleva viesti olisi osoitus hyvästä mausta (mikä toki on subjektiivinen käsite). Ymmärrän pointtejasi, mutta kavahdan tekstityyliä.RaM kirjoitti:Kenen hipiä on noin herkkä? Vai oliko itse Jahvetti poistamassa viestiäni...
Eri asia on kuitenkin jonkun henkilön henkilökohtainen herkkyys jonka taas ei pitäisi asiaan mitenkään liittyä.
-
Viljo
Nopeastipa sinusta on tullut uskovainen.RaM kirjoitti:Tekstityyli vastaa täysin Jehovan raamatussaan käyttämää enkä katso hänellä olevan siihen yksinoikeutta.
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon