Heipä hei..
Onpa näemmä ehtinyt aikaa vierähtää (nyt vasta tajusin vilkaista koska olen postannut tekstin).

Mutta niin, päivä kerrallaan oli pitkään tahti ja sillä on selvinnyt ihan hyvin. Nykyisin toki alkaa jo hieman esiintyä pidemmällekin ulottuvia pohdintoja joskin satunnaisesti. Todistajuuden suhteen olen jotain mitä voisi sanoa idlaavaksi. En ole vieläkään eronnut tai mitään, mutten muutamaa harvaa kertaa lukuun ottamatta ole myöskään roikkunut seuran toiminnoissa vaikka toki sitä kaiketi sukulaisista osa on toivonut enemmän tai vähemmän ääneen ajan kuluessa. Edellisen kirjoituksen aikaan verrattuna olo on huomattavasti parantunut, mutta edelleen on 'kenttää raivattavaksi'. ~cough~
Edelleen on toki havaittavissa se ettei osaa olla oikein kumpaakaan kunnolla..liian maailmallinen todistajaksi ja toisaalta hieman liian todistaja normaaliin maailmalliseen verrattuna (what ever it is then), mutta kulunutta aikaa tarkastellessa voisi sanoa muutosta tapahtuneen jälkimmäisen vaihtoehdon eduksi joten ehkä vielä joskus eli jonkin verran on onnistunut karistamaan tuota todistajuutta harteilta vaikkakin hitaasti ja suhteellisen vaivihkaa. Vielä menee kai jonkin aikaa ennen kuin on aivan täysin kunnolla valmis töihin tai opiskeluun, mikä vaihtoehto sitten lopulta on se sopivin mutta edistystä tapahtuu pikkuhiljaa siinäkin. Nytkin yksi projekti päällä josko sitä kautta löytyisi oma juttu. Yllättävän hyvää on tehnyt sekin, että ympäristöstä on tullut sellaista 'olet ihan hyvä tyyppi'-tyylistä viestiä ihmisiltä joihin on törmäillyt ja pikkuhiljaa uskaltanut yrittää tutustua, oma minä kuva kun yleensä pitänyt sitkeästi kiinni siitä 'olen paha ja turha'-kuvasta ehkä senkin saa maalattua tai kasattua uusiksi tulevaisuudessa (näen tilanteen yleisimmin maalauksena ja palapelinä) paremmaksi.
Hyvin tunnistettu, siitähän tuo otsikko on otettu.^^ En ole pelannut, mutta kirja löytyy hyllystä ja se on kyllä kutakuinkin yhtä aivot nyrjäyttävää kuin todistaja jututkin..joskin Paranoia on huomattavasti viihdyttävämpi kaikesta omituisuudestaan huolimatta. Anime, manga ja vastaavat kuuluvat edelleen kiinnostuksen kohteiden kärkipäähän. Alku viikosta tuli yksi uusi kokeilu, kun lupauduin mukaan Vampirea pelaamaan..ihme kyllä molemmat selvisivät hengissä ekasta kerrasta, sekä pelaaja että hahmo. x) Vaikkakin mie olin kyllä aika hermona, kun uusi tilanne ja puolet porukasta oli miulle tuntemattomia. Edelleen mie pelkään tai jännitän tilanteita joissa on itselle outo/ja läsnä, mutta pienen totuttelun jälkeen yleensä on päässyt simpukan kuoresta ulos ja todennut suurimman osan olevan yllättävänkin mukavia eikä enä tunnu tulevan niitä 'todistajalaseja' silmille niin herkästi mikä on ollut yksi muista vieroittava tekijä aikanaan yleisen sosiaalisten tilanteiden pelon kanssa. Eli jotain edistystä on tapahtunt sentään.

Vähän ajatukset hyppineet sinne tänne, kunten aika yleistä miulle on,mutta tuossa nyt jotain yleisiä mietteitä ja kuulumisia. Kaikkia ei viitsi aivan tarkalleen laittaa edelleenkään ylös vaikken uskokaan että sukulaisia täällä pyörisi tms, mutta varuiksi vain. ^^
Foorumin kautta voi toki laittaa viestiä jos messenger osoite tms kiinnostaa.
"You don't have to keep smiling for someone else..It's okay to smile for your own sake. "