Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011 klo 22.25
Valvoja: Moderaattorit
-
YksinäinenSusi
- Viestit: 3808
- Liittynyt: 19.06.2010 08:27
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Sanoisin että Leikko Veinosen on vaikea olla eri mieltä beetelin virallisen linjan kanssa , hänethän potkaistaisiin sieltä pois , ja edessä olisi asunnon haku ja työpaikan haku ja pitäisi kai asua sen aikaa teltassa metsässä ett nuo löytyisi. 
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
-
Vieras
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Onhan sitä ollut omatuntopakolaisia ihan pääkallopaikalta asti.
-
kirjallisuusveli
- Viestit: 903
- Liittynyt: 29.04.2007 16:43
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Asuuko Veikko muka Betelissä? Minulla on ollut asiasta erilainen käsitys, mutta olen kyllä voinut erehtyä tässäkin asiassa.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Sanoisin että Leikko Veinosen on vaikea olla eri mieltä beetelin virallisen linjan kanssa , hänethän potkaistaisiin sieltä pois , ja edessä olisi asunnon haku ja työpaikan haku ja pitäisi kai asua sen aikaa teltassa metsässä ett nuo löytyisi.
"There's a point in your life when you'll realize who matters, who never did, and who always will."
-
Vieras
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Ja työkin taitaa olla kiinteistönvälitysalalla? Niin olen kuullut.
-
Kaarmis
- Viestit: 3909
- Liittynyt: 29.04.2007 22:13
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Ainakin jossain vaiheessa Veikko käsittääkseni asui Beetelin omistamassa kämpässä Beetelin ulkopuolella, eihän perheellinen mies voi Beetelisä asua... Tää tieto on kuitenkin kai 18 vuotta vanha.kirjallisuusveli kirjoitti:Asuuko Veikko muka Betelissä? Minulla on ollut asiasta erilainen käsitys, mutta olen kyllä voinut erehtyä tässäkin asiassa.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Sanoisin että Leikko Veinosen on vaikea olla eri mieltä beetelin virallisen linjan kanssa , hänethän potkaistaisiin sieltä pois , ja edessä olisi asunnon haku ja työpaikan haku ja pitäisi kai asua sen aikaa teltassa metsässä ett nuo löytyisi.
Muuten olen erittäin kiitollinen että näistä ohjelmista etukäteen varoitetaan jehovantodistajia. Kielto katsoa on tehokkain kannustin katsomiseen...
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
-
Bergerac
- Viestit: 2306
- Liittynyt: 28.04.2007 08:15
- Paikkakunta: Jersey
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Mikäli oikein muistelen (voin olla väärässä, eikä jaksa nyt pistää netti-söörchiä) niin muistaakseni tuolloinpana Betel omisti asunnon jossa Veke asusteli. Samoin muistaakseni Veken oma kiinteistövälistysfirma piti osoitteenaan tuota samaista paikkaa. Voin nyt kyllä muistaa väärin joten anteeksi etukäteen ja korjaan editillä mikäli muistelen väärin.Kaarmis kirjoitti:Ainakin jossain vaiheessa Veikko käsittääkseni asui Beetelin omistamassa kämpässä Beetelin ulkopuolella, eihän perheellinen mies voi Beetelisä asua... Tää tieto on kuitenkin kai 18 vuotta vanha.kirjallisuusveli kirjoitti:Asuuko Veikko muka Betelissä? Minulla on ollut asiasta erilainen käsitys, mutta olen kyllä voinut erehtyä tässäkin asiassa.JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Sanoisin että Leikko Veinosen on vaikea olla eri mieltä beetelin virallisen linjan kanssa , hänethän potkaistaisiin sieltä pois , ja edessä olisi asunnon haku ja työpaikan haku ja pitäisi kai asua sen aikaa teltassa metsässä ett nuo löytyisi.
Muuten olen erittäin kiitollinen että näistä ohjelmista etukäteen varoitetaan jehovantodistajia. Kielto katsoa on tehokkain kannustin katsomiseen...
En itseasiassa tiedä missä Veke tänä päivänä asustelee. Vaiko vanhassa.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
RaM
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Vekan konttuuri ja asuinpaikka. Eli ihan peetlehemin vieressä oleva paritalo.
-
Vieras
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Nyt kun lahkon mielestä on aikaa niin vähän jäljellä niin saisi myydä ja laittaa rahat vaikkan johonkin lahkouhrien auttamistyöhön.
-
Vieras
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Perustettu 1983. Eikö harma ole tullut sen jälkeen jo monta kertaa?
-
Vieras
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Mietin tuossa aina välillä jtn "kampanjaa" valtakunnansalien lähellä oleville ilmoitustauluille...milloin milläkin sisällöllä. Nyt tekisi mieli laittaa mainos: JEHOVANTODISTAJA!
ÄLÄ KATSO
SILMINNÄKIJÄ 13.1
TV 2 KLO 22.00
ÄLÄ KATSO
SILMINNÄKIJÄ 13.1
TV 2 KLO 22.00
-
Bergerac
- Viestit: 2306
- Liittynyt: 28.04.2007 08:15
- Paikkakunta: Jersey
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
KiitosRaM kirjoitti:Vekan konttuuri ja asuinpaikka. Eli ihan peetlehemin vieressä oleva paritalo.
Laitan pari linkkiä lisää:
http://www.fonecta.fi/karttahaku/puutar ... C%20vantaa
"sikariporras"
http://www.fonecta.fi/karttahaku/Mets%C ... 0%20VANTAA
http://asunnot.oikotie.fi/talo/106287/m ... e-6-vantaa
jos pätäkkää löytyy riittävästi niin saattaisi jopa ehkä irrota...
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Bergerac
- Viestit: 2306
- Liittynyt: 28.04.2007 08:15
- Paikkakunta: Jersey
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Ja liittyen FIN Jehovan Todistajien tiedotusjohtajan mainintoihin (kyllä, vanhoja mutta nostan esiin):
Ko 1. tiedostusjohtaja (muitakin tiedottajia on julkisuudessa esiintynyt mutta ilmeisesti Veke edelleen numero uno):
Veke ja yhden käden laskettu määrä sekä muuta *aska**:
http://www.youtube.com/watch?v=ddHwpfFGLUw
Ko 1. tiedostusjohtaja (muitakin tiedottajia on julkisuudessa esiintynyt mutta ilmeisesti Veke edelleen numero uno):
Veke ja yhden käden laskettu määrä sekä muuta *aska**:
http://www.youtube.com/watch?v=ddHwpfFGLUw
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
walter
- Viestit: 26
- Liittynyt: 29.07.2009 17:15
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Vieras kirjoitti:Onhan sitä ollut omatuntopakolaisia ihan pääkallopaikalta asti.
Vaatii suurta rohkeutta,nöyryyttä ja rehellisyyttä jättää "puolijumalan" asema hallintoelimen jäsenenä ja hypätä taloudellisesti turvattomaan maailmaan vanhoilla päivillään.
Raymond Franz uskalsi ja jätti perinnön josta voi hyötyä lukemattomat ex-jt:t.
-
Vieras
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Katsokaa Veken ilmettä haastattelun kohdassa 3min. 49s. tarkemmin. ( siis suupieltä )
Ilme on tavallinen silloin, kun ihmiseltä vaaditaan liikaa, tai kun hän kokee kiusallisen yllätyksen. Huuliin takertuvien hampaiden tehtävä on estää nopeat mielenilmaisut.
Ilme on tavallinen silloin, kun ihmiseltä vaaditaan liikaa, tai kun hän kokee kiusallisen yllätyksen. Huuliin takertuvien hampaiden tehtävä on estää nopeat mielenilmaisut.
-
SonOfJesus
- Viestit: 744
- Liittynyt: 15.05.2007 12:39
Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että Veke on samassa asemassa kuin Jeesuksen ajan vanhimmat. Hänen ei tarvitse itselleen selitellä. Hänellä on asiat hyvin eikä näe mitään syytä muuttaa tilannettaan. "Jotka hyödyntävät täysin maailmaa, olkoot kuin eivät hyödyntäisi."Vieras kirjoitti:Veke varmaan jaksaa puhua asioita katsojille parhain päin, mutta kuinka kauan hän jaksaa tehdä sitä samaa itselleen?
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.