Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011 klo 22.25

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

YksinäinenSusi
Viestit: 3808
Liittynyt: 19.06.2010 08:27

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Sanoisin että Leikko Veinosen on vaikea olla eri mieltä beetelin virallisen linjan kanssa , hänethän potkaistaisiin sieltä pois , ja edessä olisi asunnon haku ja työpaikan haku ja pitäisi kai asua sen aikaa teltassa metsässä ett nuo löytyisi. :o
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
Vieras

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Onhan sitä ollut omatuntopakolaisia ihan pääkallopaikalta asti.
kirjallisuusveli
Viestit: 903
Liittynyt: 29.04.2007 16:43

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja kirjallisuusveli »

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Sanoisin että Leikko Veinosen on vaikea olla eri mieltä beetelin virallisen linjan kanssa , hänethän potkaistaisiin sieltä pois , ja edessä olisi asunnon haku ja työpaikan haku ja pitäisi kai asua sen aikaa teltassa metsässä ett nuo löytyisi. :o
Asuuko Veikko muka Betelissä? Minulla on ollut asiasta erilainen käsitys, mutta olen kyllä voinut erehtyä tässäkin asiassa.
"There's a point in your life when you'll realize who matters, who never did, and who always will."
Vieras

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ja työkin taitaa olla kiinteistönvälitysalalla? Niin olen kuullut.
Kaarmis
Viestit: 3909
Liittynyt: 29.04.2007 22:13

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

kirjallisuusveli kirjoitti:
JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Sanoisin että Leikko Veinosen on vaikea olla eri mieltä beetelin virallisen linjan kanssa , hänethän potkaistaisiin sieltä pois , ja edessä olisi asunnon haku ja työpaikan haku ja pitäisi kai asua sen aikaa teltassa metsässä ett nuo löytyisi. :o
Asuuko Veikko muka Betelissä? Minulla on ollut asiasta erilainen käsitys, mutta olen kyllä voinut erehtyä tässäkin asiassa.
Ainakin jossain vaiheessa Veikko käsittääkseni asui Beetelin omistamassa kämpässä Beetelin ulkopuolella, eihän perheellinen mies voi Beetelisä asua... Tää tieto on kuitenkin kai 18 vuotta vanha.

Muuten olen erittäin kiitollinen että näistä ohjelmista etukäteen varoitetaan jehovantodistajia. Kielto katsoa on tehokkain kannustin katsomiseen... :D
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Kaarmis kirjoitti:
kirjallisuusveli kirjoitti:
JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:Sanoisin että Leikko Veinosen on vaikea olla eri mieltä beetelin virallisen linjan kanssa , hänethän potkaistaisiin sieltä pois , ja edessä olisi asunnon haku ja työpaikan haku ja pitäisi kai asua sen aikaa teltassa metsässä ett nuo löytyisi. :o
Asuuko Veikko muka Betelissä? Minulla on ollut asiasta erilainen käsitys, mutta olen kyllä voinut erehtyä tässäkin asiassa.
Ainakin jossain vaiheessa Veikko käsittääkseni asui Beetelin omistamassa kämpässä Beetelin ulkopuolella, eihän perheellinen mies voi Beetelisä asua... Tää tieto on kuitenkin kai 18 vuotta vanha.

Muuten olen erittäin kiitollinen että näistä ohjelmista etukäteen varoitetaan jehovantodistajia. Kielto katsoa on tehokkain kannustin katsomiseen... :D
Mikäli oikein muistelen (voin olla väärässä, eikä jaksa nyt pistää netti-söörchiä) niin muistaakseni tuolloinpana Betel omisti asunnon jossa Veke asusteli. Samoin muistaakseni Veken oma kiinteistövälistysfirma piti osoitteenaan tuota samaista paikkaa. Voin nyt kyllä muistaa väärin joten anteeksi etukäteen ja korjaan editillä mikäli muistelen väärin.

En itseasiassa tiedä missä Veke tänä päivänä asustelee. Vaiko vanhassa.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
RaM

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja RaM »

Vekan konttuuri ja asuinpaikka. Eli ihan peetlehemin vieressä oleva paritalo.
Vieras

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Nyt kun lahkon mielestä on aikaa niin vähän jäljellä niin saisi myydä ja laittaa rahat vaikkan johonkin lahkouhrien auttamistyöhön.
Vieras

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Perustettu 1983. Eikö harma ole tullut sen jälkeen jo monta kertaa?
Vieras

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Mietin tuossa aina välillä jtn "kampanjaa" valtakunnansalien lähellä oleville ilmoitustauluille...milloin milläkin sisällöllä. Nyt tekisi mieli laittaa mainos: JEHOVANTODISTAJA!
ÄLÄ KATSO
SILMINNÄKIJÄ 13.1
TV 2 KLO 22.00
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

RaM kirjoitti:Vekan konttuuri ja asuinpaikka. Eli ihan peetlehemin vieressä oleva paritalo.
Kiitos ;-)

Laitan pari linkkiä lisää:

http://www.fonecta.fi/karttahaku/puutar ... C%20vantaa
"sikariporras"

http://www.fonecta.fi/karttahaku/Mets%C ... 0%20VANTAA

http://asunnot.oikotie.fi/talo/106287/m ... e-6-vantaa
jos pätäkkää löytyy riittävästi niin saattaisi jopa ehkä irrota...
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Bergerac
Viestit: 2306
Liittynyt: 28.04.2007 08:15
Paikkakunta: Jersey

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja Bergerac »

Ja liittyen FIN Jehovan Todistajien tiedotusjohtajan mainintoihin (kyllä, vanhoja mutta nostan esiin):

Ko 1. tiedostusjohtaja (muitakin tiedottajia on julkisuudessa esiintynyt mutta ilmeisesti Veke edelleen numero uno):
Kuva

Veke ja yhden käden laskettu määrä sekä muuta *aska**:

http://www.youtube.com/watch?v=ddHwpfFGLUw
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
walter
Viestit: 26
Liittynyt: 29.07.2009 17:15

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja walter »

Vieras kirjoitti:Onhan sitä ollut omatuntopakolaisia ihan pääkallopaikalta asti.

Vaatii suurta rohkeutta,nöyryyttä ja rehellisyyttä jättää "puolijumalan" asema hallintoelimen jäsenenä ja hypätä taloudellisesti turvattomaan maailmaan vanhoilla päivillään.

Raymond Franz uskalsi ja jätti perinnön josta voi hyötyä lukemattomat ex-jt:t.
Vieras

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Katsokaa Veken ilmettä haastattelun kohdassa 3min. 49s. tarkemmin. ( siis suupieltä )
Ilme on tavallinen silloin, kun ihmiseltä vaaditaan liikaa, tai kun hän kokee kiusallisen yllätyksen. Huuliin takertuvien hampaiden tehtävä on estää nopeat mielenilmaisut.
SonOfJesus
Viestit: 744
Liittynyt: 15.05.2007 12:39

Re: Silminnäkijä, TV2, 10.1.2011

Viesti Kirjoittaja SonOfJesus »

Vieras kirjoitti:Veke varmaan jaksaa puhua asioita katsojille parhain päin, mutta kuinka kauan hän jaksaa tehdä sitä samaa itselleen?
Henkilökohtainen mielipiteeni on, että Veke on samassa asemassa kuin Jeesuksen ajan vanhimmat. Hänen ei tarvitse itselleen selitellä. Hänellä on asiat hyvin eikä näe mitään syytä muuttaa tilannettaan. "Jotka hyödyntävät täysin maailmaa, olkoot kuin eivät hyödyntäisi."
SonOfJesus
Laki ja Seura toimivat kasvattajina: kaikki mikä ei tapa, kasvattaa.
Vastaa Viestiin