Kuulostaa niin kovin tutulta Maiscismuksen tarina. Siinä on paljon yhtäläisyyksiä omien kokemuksieni kanssa. Muistan hyvin itse kultista irtautumisen jälkeen omankin touhuni olleen varsin estotonta jonkin aikaa

. Myös tuolla 'vasemmalla' puolella tuli käväistyä aika vahvasti. Minkääntason demoneita ei tarttunut niiltä seikkailulta kuitenkaan mukaani, mikä ei taatusti tule yllätyksenä.
Tuo demoneilla pelottelu oli 90-luvulla minun "aktiiviaikanani" voimissaan. Seuran lehdissä oli oikeita viimeisen päälle tositarinoita lukijoilta, kuinka heillä oli ongelmia demoneiden kanssa

Noihin juttuihin uskoo kuitenkin todella moni. Itsekin uskoin niihin. Muistan, kun sain joskus pelkokohtauksia lapsena ja varhaisteininä, kun kuuntelin kuulokkeilla salaa kotonani heviä. Nuo pelkokohtaukset ajoittuivat kummasti aina niihin tilanteisiin, kun olin lukenut hevistä ja/tai demoneista juttua seuran lehdistä.
Pelko on muutenkin voimakkain mielenhallinnan ase. Terrorismissakin pommien pamauksilla on vain pieni merkitys päätekijöille. Pelon ilmapiirin lietsonta ja kokonaisten kansakuntien lannistaminen pelon avulla on heidänkin tavoitteensa.