Jt-statuksesi?
Valvoja: Moderaattorit
- Tony
Eronnut. Halusin oppia tuntemaan tulevan vaimoni aikuisten oikeasti ennen avioliittoa. Vartiotorniseuran vaatimus seurustelusta, tai itseasiassa sen leikkimisestä ei koskaan sopinut minulle. Suhtaudun avioliittoon sen vaatimalla vakavuudella, eikä aikomukseni ollut koskaan rynniä naimisiin pelkästä naimisen riemusta. Päätöstä vauhditti uskonpuute ja se etten halunnut enää esittää jehovantodistajaa, jota en sydämessäni kuitenkaan ollut. Joten, mitä hyötyä tuosta todistajuudesta silloin kenellekään olisi?
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
- Johanneksen poika
- Viesti:
Erotettu
Minut on erotettu, mutta minulle ei ole kerrottu varsinaista syytä. Oikeuskomitean veljet eivät sitä pyydettäessäkään kertoneet: "meillä ei ole enää valtuuksia keskustella, me tulimme vain ilmoittamaan", tuumasi Raimo Lahtinen, Espoo-Eteläisen seurakunnan kuning.... eiku esivalvoja.
Komitean veljet tulevat kertomaan erottamisesta Johanneksen pojan kotiin
Komitean veljet tulevat kertomaan erottamisesta Johanneksen pojan kotiin
-
Bergerac
En ole koskaan ollut kastettu Seuran kuvainnollisen aivopultin omaava henkilö.
Enkä myöskään ole kunnostautunut Seuran kuvainnollisena verkostomarkkinointi-uskontoliiketoiminta-yhteisön värvääjänä.
Enkä myöskään ole kunnostautunut Seuran kuvainnollisena verkostomarkkinointi-uskontoliiketoiminta-yhteisön värvääjänä.
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Kovanyrkki
- Alueveli
- Eläkeläinen
Tekopyhyys kunniaan. Profiilisi mukaan olet rekannut jo ennen palstan avaamista yleisöllegloo kirjoitti:Oon jii tee. \o/ Menkääs gehennaa maailmalliset.
"Uskonto on ansa ja kiristysryöstöä." - J. F. Rutherford, Vartiotorniseuran presidentti
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
"Religion is dangerous because it allows human beings who don't have all the answers to think that they do." - Bill Maher, Religulous
-
Ninth
"Syntymäjeppula", kastamaton julistaja. Voiko kastamaton olla toimettomana seurakunnan kirjoilla? Olen nääs hiipunut pois (tajuamattani erittäin taitavasti), enkä ole pariin vuoteen ollut mukana seuran toiminnassa.
JT-tuttavat saavat kätevästi täytettä raporttiin kun tuovat meikälle lehtiä, ja yrittävätpä innostaa tutkimaankin.
JT-tuttavat saavat kätevästi täytettä raporttiin kun tuovat meikälle lehtiä, ja yrittävätpä innostaa tutkimaankin.
-
Nezumi
Melkein syntymä-jt..nykyään lähinnä toimeton/muuten vaan hiipunut..yksi taho tosin yrittää edelleen innostaa (=pelotella/kiristää/jne) käymään kokouksissa ja mukaan ylipäätään.
Saanut niin ikään kuulla olevani milloin mitäkin vaikka mukana vielä roikunkin. Sitä en tosin muista onko tuota "Saatanan lapsi" termiä tullut, mutta noin muuten aika laaja skaala..
Saanut niin ikään kuulla olevani milloin mitäkin vaikka mukana vielä roikunkin. Sitä en tosin muista onko tuota "Saatanan lapsi" termiä tullut, mutta noin muuten aika laaja skaala..
"You don't have to keep smiling for someone else..It's okay to smile for your own sake. "
-
rippeli
Lapsesta asti minua kasvatettiin kunnon jehovantodistajaksi, mutta hyvästä alusta huolimatta lopulta aika huonolla menestyksellä. Seurasin mallina Jeesusta ja otin kantaakseni muitten synnit. Toisin sanoen tein syntejä koko seurakunnan edestä ja kun sitten tunnustin vanhimmille niin erotushan siitä seurasi. Eli olen erotettu ja kaikilla jt- mittapuilla mitattuna ihan aiheesta.
Takaisin en mene vaikka kerran vuodessa pyydettäisiin. Eipä toisaalta ole tähän mennessä vielä pyydetty.
Takaisin en mene vaikka kerran vuodessa pyydettäisiin. Eipä toisaalta ole tähän mennessä vielä pyydetty.
Let me go Master I hate you so
-
Jakke
Aika rankka heitto tuollainen "Saatanan lapseksi" nimittäminen. Jos minulle olisi noin sanottu, niin en olis malttanut olla heittämättä pientä piikkiä äitini suuntaan. Että missäs vaiheessa tämä Saatanan kanssa pariutuminen on mahtanut tapahtua tjsp...pahkeinen kirjoitti:Jt perheeseen syntynyt "Saatanan lapsi" kuten vanhempani toisinaan nimittelivät. En sitten jostakin kumman syystä liittynyt koskaan tuohon kerhoon, onneksi.
How's your Jesus Christ been hangin'? -Tori Amos