Ei kannata välittää joutavista puheista. Eikä kukaan tiedä onko tuo Elle vai mikä se nyt oli, edes nainen.Kyseessä voi hyvinkin olla keski-iän ylittänyt isovatsainen, pienen lerppamunan omaava, eturauhasvaivojen kanssa kamppaileva, kaljuuntunut, hikoilevaa ja kiiltävää päänahkaansa pyyhkivä, itsensä viehättäväksi kuvitteleva, hienhajuinen, lökäpöksyinen, sentin varpaankynsien vuoksi kolme numeroa liian suuria kenkiä käyttävä, mistään mitään ymmärtämätön mastodontti, joka kuvittelee olevansa luojan lahja naisille ja jonka housuissa on oltava runsaasti tilaa rekkamiehen pastilleille.
Jos tuollainen "komistus" on sitä mieltä, että joku nainen on jäänyt lehdellä soittelemaan, se on vain naiselle pelastukseksi.
Lohduttaja kirjoitti:Ei kannata välittää joutavista puheista.
Olen samaa mieltä.
Eikä kukaan tiedä onko tuo Elle vai mikä se nyt oli, edes nainen.
Miksi kirjoitat juuri niitä joutavia, joista mielipiteesi mukaan ei kannattaisi välittää?
Minä olen käynyt useamman pitkän Skype-videokeskustelun Ellabellan kanssa ja lähettänyt hänelle postissa alan kirjallisuutta.
Jos jehovantodistajuutta haluat puolustaa, niin se tuntuisi kertaluokkaa asiallisemmalta jos keskittyisit itse asiaan, henkilöönkäymisen asemesta.
Tuntuisi kerta luokkaa asiallisemmalta ja vakuuttavammalta, jos keskittyisitte asiaan asiattomuuksien sijaan:
"Lehdelle soittelemaan jäänyt kohta ikäneito,ammattitaidoton miehenkipeä paratiisia ja harmagedonia haikaileva; lisänä viehtymys mallasjuomiin.Mutta ei hätiä mitiä. Varallisuutta on vaikka lahkolle jakaa."
Vai onko tuo joku opinkappale viimeisimmästä Vartiotornista?