Jehovan todistajien omaehtoinen ajattelu - onko sitä?

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Vieras

Re: Jehovan todistajien omaehtoinen ajattelu - onko sitä?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Raimo Mylly kirjoitti:Eikös me jo taas kertaalleen vähän aikaa sitten hyvästelty. - ';D'
";D" ovat sikiävää lajia.....

Pienestä tulee tuhat ja vähäisestä mahtava kansakunta.....
:D
Lohduttaja

Viesti Kirjoittaja Lohduttaja »

Ei kannata välittää joutavista puheista. Eikä kukaan tiedä onko tuo Elle vai mikä se nyt oli, edes nainen.Kyseessä voi hyvinkin olla keski-iän ylittänyt isovatsainen, pienen lerppamunan omaava, eturauhasvaivojen kanssa kamppaileva, kaljuuntunut, hikoilevaa ja kiiltävää päänahkaansa pyyhkivä, itsensä viehättäväksi kuvitteleva, hienhajuinen, lökäpöksyinen, sentin varpaankynsien vuoksi kolme numeroa liian suuria kenkiä käyttävä, mistään mitään ymmärtämätön mastodontti, joka kuvittelee olevansa luojan lahja naisille ja jonka housuissa on oltava runsaasti tilaa rekkamiehen pastilleille.

Jos tuollainen "komistus" on sitä mieltä, että joku nainen on jäänyt lehdellä soittelemaan, se on vain naiselle pelastukseksi.
Raimo Mylly

Viesti Kirjoittaja Raimo Mylly »

Yllä oleva teksti kuvastanee kirjoittajansa älykkyyttä. Kenties jopa kaivattua Jehovan todistajan omaehtoista ajattelua.
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Lohduttaja kirjoitti:Ei kannata välittää joutavista puheista.
Olen samaa mieltä.
Eikä kukaan tiedä onko tuo Elle vai mikä se nyt oli, edes nainen.
Miksi kirjoitat juuri niitä joutavia, joista mielipiteesi mukaan ei kannattaisi välittää?

Minä olen käynyt useamman pitkän Skype-videokeskustelun Ellabellan kanssa ja lähettänyt hänelle postissa alan kirjallisuutta.

Jos jehovantodistajuutta haluat puolustaa, niin se tuntuisi kertaluokkaa asiallisemmalta jos keskittyisit itse asiaan, henkilöönkäymisen asemesta.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Lohduttaja

Viesti Kirjoittaja Lohduttaja »

Markku Meilo kirjoitti:
Lohduttaja kirjoitti:Ei kannata välittää joutavista puheista.
Olen samaa mieltä.
Eikä kukaan tiedä onko tuo Elle vai mikä se nyt oli, edes nainen.
Miksi kirjoitat juuri niitä joutavia, joista mielipiteesi mukaan ei kannattaisi välittää?

Minä olen käynyt useamman pitkän Skype-videokeskustelun Ellabellan kanssa ja lähettänyt hänelle postissa alan kirjallisuutta.

Jos jehovantodistajuutta haluat puolustaa, niin se tuntuisi kertaluokkaa asiallisemmalta jos keskittyisit itse asiaan, henkilöönkäymisen asemesta.
Tuntuisi kerta luokkaa asiallisemmalta ja vakuuttavammalta, jos keskittyisitte asiaan asiattomuuksien sijaan:

"Lehdelle soittelemaan jäänyt kohta ikäneito,ammattitaidoton miehenkipeä paratiisia ja harmagedonia haikaileva; lisänä viehtymys mallasjuomiin.Mutta ei hätiä mitiä. Varallisuutta on vaikka lahkolle jakaa."

Vai onko tuo joku opinkappale viimeisimmästä Vartiotornista?
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Lohduttaja kirjoitti:Vai onko tuo joku opinkappale viimeisimmästä Vartiotornista?
Mistä sellainen kysymys pälkähti päähäsi?
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Vastaa Viestiin