Viime yönä nähtyä =D

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Filippos

Viime yönä nähtyä =D

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Olin kävelyllä kauniissa syksyn ruskettamassa metsässä. Reppuuni olin pakannut aivan ihania juustoleipiä evääksi, sekä termariin lämmintä kaakaota. Tallustelin iloisena joen töyräällä vihellellen. Huomasin joen yli menevän sillan vähän matkan päässä ja ajattelin kävellä siitä yli joen keskellä olevalle suurelle saarelle.

Olin juuri päässyt sillan puoleen väliin, kun saarelta juoksi toinen matkalainen reppu selässä huutaen: "Se tulee! Apua! Se tulee!" Hän melkein törmäsi minuun sillalla ja liukastui jalkojeni juureen. Yllättäen hän alkoi kiskomaan riippusillan lautoja irti ja heitteli niitä jokeen hädissään. "Auta! Revi näitä irti! Puretaan koko silta, ettei se hirviö pääse pois saarelta!" No mitäpä siinä muuta kuin repimään lautoja irti. Olimme saaneet purettua reilun parin metrin pituisen aukon silltaan, jonka alla kuohui joen villi virta, kun huomasin söpön, jo hieman talviturkin väriä saaneen jäniksen juoksevan kieli poskella saarelta sillan kupeeseen ja pysähtyvän siihen meitä ihmettelmään. "Eikö auteta jäniskin vielä tästä yli ennen, kuin se hirviö tulee?" kysyin hätääntyneeltä retkeilijältä. Käännyin katsomaan häntä, mutta huomasinkin hänen jo juoksevan sillalta pois kauheaa kyytiä pakoon ja huutavan: "TUO ON SE HIRVIÖ!"

Hölmistyneenä jäin sitten siihen parin metrin aukon viereen katsomaan pikkuista luontokappaletta, joka oli noussut söpösti takajaloilleen ja haisteli ilmaa reppuni suunnasta. Aloin houkuttelemaan jänistä lähemmäksi, eihän se nyt yhtään vaaralliselta näyttänyt. Se pomppi takajaloillaan lähemmäs, muutaman metrin päähän siltaan tekemästämme aukosta, kun yhtäkkiä se avasi suunsa kuola vaahdoten hampaiden raosta ja päästi ilmoille mitä kamalimmalta kuulostavan rääkäisyn: "ANNA JUUSTOO!" Korvani tuntuivat räjähtävän kappaleiksi. "ANNA JUUSTOO!" se raakkui uudestaan. Otin hädissäni repusta kaikki juustoleipäni ja heitin ne niin kauas kuin vain pystyin kohti saarta, jonne jäniskin pomppi kuola räiskyen. Minä lähdin juoksemaan paniikissa pois...sitten heräsin.

Oli muuten kauhee painajainen tuo! :D
Tony

Re: Viime yönä nähtyä =D

Viesti Kirjoittaja Tony »

Unet on kyllä hauska nukkumisen sivutuote. Osa unista menee niin yli hilseen ettei mitään järkeä, ja joskus sitä ihmettelee vielä aamullakin että olipa kokemus. Mutta onhan aivoillakin oikeus elää omaa elämää - edes öisin. 8)
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Markku Meilo

Viesti Kirjoittaja Markku Meilo »

Tony kirjoitti:Unet on kyllä hauska nukkumisen sivutuote.
Voi kun raamatukirjoittajatkin (tai itse asiassa r-kirjojen kasaajat)* olisivat tuon havainneet.
Osa unista menee niin yli hilseen ettei mitään järkeä, ja joskus sitä ihmettelee vielä aamullakin että olipa kokemus.
Mulla on mielessä tasan kaksi (2) mieleenpainuneinta unta. Aikajärjestyksessä vanhempi on ajalta, jolloin olin noin 15 ja nukuin omassa punkassa. Oli kusihätä ja olin menossa veskiin ja laskin menemään, heräten punkan kostumiseen.

Myöhäisempi on se uni, jossa mulla oli mukamas lompakkoni tyynyn alla ja siihen oli kertynyt ihan säällisesti hankittua fyrkkaa merkittävä määrä. Asuin silloin yksin ja aamulla uskoin, että uni oli totta ja lompakko fyrkkineen nyysitty, soitin silloiselle (=nykyisellekin) emolle varmistaakseni, että olen tolkuissani, kuulema olin - hehe.
Mutta onhan aivoillakin oikeus elää omaa elämää - edes öisin. 8)
Mulle on jostain jäänyt kuva, että aivomme kuluttavat n. kolmasosan suustamme sisääntunkemasta energiasta.
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
Veli-Hopea

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

ehkä tästä vois tehdä toisen ilmestyskirjan jossa kerrotaan : " ja minä näin sen 2-metrisen hirviöjäniksen puhaltavan torveen" jne.. niin saisi sitten jälkikasvu tulkita sitä miten mielii :)
Is leaving WTBS/JWorg a crime punishable by the death penalty?

-"Jos haluat todella rikkaaksi, perusta uskonto" - Ron Hubbart, scientologian perustaja.
Kaarmis

Viesti Kirjoittaja Kaarmis »

Luultavasti kyseessä on 1922 Cedar Pointinkonventti ja senyleisöesitelmä?
"Meinasin sanoa että älä tule haudallenikaan. Mutta - tule silti."
sinner74
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja sinner74 »

Sen siitä saa kun lukee Vartiotornia ja katsoo Wallace & Gromitia samana iltana ennen nukkumaanmenoa :)
http://www.wallaceandgromit.com/films/wererabbit/
And Justice For All
Filippos

Viesti Kirjoittaja Filippos »

Se jänönen oli ihan söpö normaali pikku puputtaja. :D
Kaarmis

Oliko edes luppakorva? Ne on petoja! Ainakin omani joskus puraisi susikoiran kokoiselta piskiltä palasen kuonosta...
ajoulupukisti

Viesti Kirjoittaja ajoulupukisti »

Minä näin joskus unta, että etsin tietä jonnekin. Kävelin puvussa jollekin stadionille, jossa oli konventti alkamaisillaan ja pelikenttänurmen halki. Pelottavaa exänä mennä konventtiin ja toivoa, että vahdit ei huomaa (ja se tunne siinä kentällä kävellessä..phuuh). Ovet suljettiin edestäni päästessäni pelikentältä ulosvievään tunneliin, mutta eräs ilmeisen maailmallinen mies näytti reiän, mistä pääsi ulos metsään, missä seikkailu jatkui.
"Ilmaus "uskollinen ja ymmärtäväinen orja" viittaa siis ryhmänä kaikkiin niihin tuon voidellun hengellisen kansan jäseniin, jotka kulloinkin ovat eläneet maan päällä vuodesta 33 lähtien aina nykyaikaan saakka" -w04 1/3 s. 8-12
Pehmoluopio

Viesti Kirjoittaja Pehmoluopio »

Kaarmis kirjoitti:Luultavasti kyseessä on 1922 Cedar Pointinkonventti ja senyleisöesitelmä?
Cedar Pointia on pakko hehkuttaa, niin että sinä aikana jepuksi pääsemisestä itsensä kipeiksi maksaneet tuntisivat saaneensa vastinetta rahoilleen. Hähhäh, kun ette olleet maksamassa, niin ettepä päässeet kyykkimään Cedar Pointin metsään, hähhäh! :lol:

Saatana on rakentanut jeppuloiden Cedar Pointiin huvipuiston pilkatakseen Jehovan nimeä! Jos aiot tehdä pyhiinvaelluksen joskus tähän pyhään paikkaan, ihmiset syövät vohveleita ja mussuttavat popkornia ja kiljuvat vuoristoradalla siellä. Mutta ei se mitään, siellä luvataan eläviä dinosauruksia, ehkä joku saattaa nähdä Rutherfordin! :lol:
Miljoonat kohta kuolevat eivät eläneet koskaan
Viljo

Viesti Kirjoittaja Viljo »

Markku Meilo kirjoitti:Mulla on mielessä tasan kaksi (2) mieleenpainuneinta unta. Aikajärjestyksessä vanhempi on ajalta, jolloin olin noin 15 ja nukuin omassa punkassa. Oli kusihätä ja olin menossa veskiin ja laskin menemään, heräten punkan kostumiseen.
Mä olen nähnyt vähän vastaavan unen, mutta luultavasti noin 10-11 -vuotiaana: näin unta että olin vehreällä niityllä olevan ojan reunalla. Siinä sitten housut alas ja annoin mennä kunnon kaaressa, minkä jälkeen unikuva oli aika nopeasti mennyttä. :)
"Pienet totuudet syövät isoa valhetta palan kerrallaan" - tuntematon
Kaarmis

Tylsää, mun kokemukset vastaavasta ovat jääneet pelkkään ejakuloimiseen.
Vastaa Viestiin