Vieras kirjoitti:KN kirjoitti:Sisäinen pakko ajaa kommentoimaan tätä uutista, vaikka vasta 1/3 lupauksestani on toteutunut (matka erääseen Aasian maahan). Joten minua voi nimitellä kertomallani tavalla.
Exän on syytä varustautua oksennuspussilla, jos aikoo ohjelmaa kuunnella.
Perustelu: Takavuosina, eräs exäguru kertoi viettäneensä konventtipaikan ulkopuolella aikaa erillaisten äänitysvempainten kanssa. Exäguru kertoi myös kuunnelleensa ohjelmaa OKSENNUSTA PIDÄTELLEN. Juuri tästä syystä suosittelen exille oksennuspusseja ja suunraikastinta, jos kuunteluhommiin lähteen.
Kysyn exägurulta, onko hän masokisti, kun tuolla tavalla itseään 30-asteen helteessä kiusaa? En saanut vastausta.
KN
(palaan ehkä palstalle yhdellä viestillä, kun 2/3 lupauksestani on toteutunut)
Vieras kirjoitti:Tuo sinun sisäinen pakkosi voisi olla aika mielenkiintoinen asia jonkun ammatti-ihmisen kanssa puitavaksi, mutta olkoon sen enempi puiminen tässä. Vinkkinä vain että se voisi joskus helpottaa sinun oloasi.
Olet hivenen myöhässä, nimittäin samoja terveisiä sain jo yli 10-vuotta sitten h2o palstalla. Silloin exillä oli muodissa kirjoitella olikinukesta, jossa itse asia unohdetaan ja kiinnitetään huomiota henkilön ominaisuuksiin, juuri kuten sinä nyt vinkkaat. Teet sen kyllä varsin pehmeästi, joten siitä sinulle pisteet.
Vieras kirjoitti:
Sitten itse asiaan ja perusteluusi. Miksi ihmeessä toisten exien pitäisi varustautua ko. pussilla, jos jollakin kuunteleminen 30 asteen helteessä aiheuttaa huonovointisuutta? Onko tuolle näkemyksellesi jokin älyllinen perustelu?
Eihän nyt toki. Suosittelen, että exät kulkevat koko ajan oksennuspussi taskussa, ilman mitään älyllistä perustetta. Yleensä oksennus ilmaantuu älyttömyyksien jälkeen, kuten parin kossupullon jälkimainingeissa (joillakin, jopa yksi kossupullo riittää). Vinkkinä toki voin sanoa, että olen silloin tällöin huomannut exän kirjoittelevan siitä, kuinka ns. "totuus" aiheuttaa reaktioita suolistossa, mutta myönnän kyllä, ongelma on yksilöllinen. Mutta silti, parempi vara vahingon, kun haiseva lätäkkö mersun penkissä.
Vieras kirjoitti:
Miksi mielestäsi henkilö on enemmän masokisti kuin vaikkapa velvollisuuden tuntoinen hoitaessaan hommansa huonovointisuudestan huolimatta? Vai kuulutko itse niihin heiveröisiin lusmuihin jotka keksivät aina ties millaisia tekosyitä livetäkseen hommistaan?
Jos ihminen itsepintaisesti viettää vapaaehtoisesti aikaansa siellä, missä laatta lentää, niin saattaa joillakin herätä epäilys siitä, että kyseinen hemmo olisi lievästi masokisti. Mitään lääkärin pätevyyttä ilmiön tutkimiseen minulla ei ole, toki sen auliisti myönnän.
Minä olen aina kuulunut heiveröisiin lusmuihin. Myönnän vältteleväni paikkoja, jossa oksennusrefleksi ilmaantuu, sori että olen tälläinen heikko ja vajavainen. Olen jopa valinnut ammattini niin, etten tunne oksennusrefleksiä ja lähden jopa sairauslomalle, jos oksennus sairauden vuoksi lentää. Tämä jos mikä kertoo totuuden minusta, siis säälittävä lusmu.
Vieras kirjoitti:
Mahtaako SINULTA saada vastausta?
No jooooooo. Kyllähän sitä näin kesälomilla on aikaa vastailla, noinkin asiallisiin kysymyksiin.
KN