Suuseksi lienee nykyään sen verran yleistä, että Seuran näkemyksen mukaan tavallisessa kerrostalossa täytyy olla usampiakin bordelleja. Onneksi jehovantodistajat ovat tästä kaikesta irstaudesta ulkona ja tyytyvät suuseksin sijasta suojelemaan pedofiilejä.Vartiotorni 15.2.2004, s. 13 kirjoitti:Por‧nei′aan sisältyy esimerkiksi anaalinen ja suuseksi ja toisen sukupuolielinten kiihottaminen sukupuolisen tyydytyksen saamiseksi – toimintoja, jotka yleensä yhdistetään bordelleihin.
Vanhimman kipein kommentti?
Valvoja: Moderaattorit
-
SuurinBabylon
Re: Vanhimman kipein kommentti?
Jos pieni off-topikki vielä sallitaan niin löysin toisen vahvasti ylilyövän kommentin Vartiotornista 15.2.2004:
-
Naaras
Vastaan vailla tavanomaista nimimerkkiäni, mutta vanhimmat neuvoivat pari vuosikymmentä sitten toistuvasti äitiäni olemaan eroamatta isästäni, vaikka tämä oli täysipäiväinen alkoholisti, käytös oli uhkaavaa, ja kohdistui pariin kertaan meihin lapsiinkin hyvinkin vaarallisesti.
Kuulemma "Jumala hoitaisi ongelman", ja piti vaan olla itse uskollinen (kenelleköhän?), vaikka isäni ei sitä ollut (ei myöskään koskaan ollut JT).
Lopulta isäni kuoli suomalaiseen tapaan alkoholimyrkytykseen, joten vanhimmat saivat lisää vettä myllyyn Jumalan väliintulosta, vaikka kyseessä oli täysin pieleen mennyt parisuhde ja sen kautta itsetuhoinen juomiskierre.
Kuulemma "Jumala hoitaisi ongelman", ja piti vaan olla itse uskollinen (kenelleköhän?), vaikka isäni ei sitä ollut (ei myöskään koskaan ollut JT).
Lopulta isäni kuoli suomalaiseen tapaan alkoholimyrkytykseen, joten vanhimmat saivat lisää vettä myllyyn Jumalan väliintulosta, vaikka kyseessä oli täysin pieleen mennyt parisuhde ja sen kautta itsetuhoinen juomiskierre.
-
Vieras
Kauhistuttaa ajatellakin niitä pariskuntia, jotka elävät vt-seuran ohjeiden mukaan. Mahtaa olla elämä yhtä helvettiä.SuurinBabylon kirjoitti:Jos pieni off-topikki vielä sallitaan niin löysin toisen vahvasti ylilyövän kommentin Vartiotornista 15.2.2004:Vartiotorni 15.2.2004, s. 13 kirjoitti:Por‧nei′aan sisältyy esimerkiksi anaalinen ja suuseksi ja toisen sukupuolielinten kiihottaminen sukupuolisen tyydytyksen saamiseksi – toimintoja, jotka yleensä yhdistetään bordelleihin.
-
Vieras
Jos vartiotorniseura olisi saanut päättää, niin sukuelimet eivät kiihottuisi ?
-
Bergerac
Kiepparin yksi hauskin kommentti: "Onpa vahvaa kahvia".
Kiepparin sitäkin parempi kommentti: "Ne nyt on vaan niitä luopioiden juttuja".
Kiepparin sitäkin parempi kommentti: "Ne nyt on vaan niitä luopioiden juttuja".
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
Oma maa mansikka, muu maa must(a)ikka. Suomi Suomena.
-
Markku Meilo
Sairaalayhteyskomiteaan kuuluvan vanhimman kommenti kun sai käteensä kopioita pelkästään Vt-seuran 1975-maailmanloppuun liittyvästä materiaalista: "Tämähän on luopiomateriaalia."
Pyrkimykseni olkoon kaikkia miellyttävän keskusteluilmapiirin luominen.
-
Vieras
Lapsena olin ollut kenttätyössä 20h kuukaudessa mutta en millään saanut menemään yhtään lehteä tai muuta kirjallisuutta. Niin sihteeri tuli kysymään että onko raportissa virhe että olenko laittanut nollan perään vahingossa. Olisi pitänyt lyödä hanskat tiskiin jo silloin.
-
Vieras
Aivan käsittämätöntä kyyläämistä järjestön taholta. En ole koskaan ymmärtänyt miksi kenenkään pitää raportoida tekemisiään jollekin järjestön vanhimmille. Ettei ollakaan tilivelvollisia Jumalalle vaan Seuran johdolle ja siis ihmisille.Vieras kirjoitti:Lapsena olin ollut kenttätyössä 20h kuukaudessa mutta en millään saanut menemään yhtään lehteä tai muuta kirjallisuutta. Niin sihteeri tuli kysymään että onko raportissa virhe että olenko laittanut nollan perään vahingossa. Olisi pitänyt lyödä hanskat tiskiin jo silloin.
-
Voimantorni
No kun Raamatussa ei missään kohtaa kielletäkään tällaista menettelyä ja täytyyhän järjestön toisaalta olla selvillä siitä, mitä maailmanlaajuisella kentällä tapahtuu. Näin vastasi minulle eräs vanhin, jolta kerran kysäisin mihin raportoiminen perustuu.Vieras kirjoitti:Aivan käsittämätöntä kyyläämistä järjestön taholta. En ole koskaan ymmärtänyt miksi kenenkään pitää raportoida tekemisiään jollekin järjestön vanhimmille.
-
Mag Mell
Sillai aika jännä, että sitten kuitenkin toisaalta ollaan kieltämässä seurakuntalaisilta n-määrä asioita nimenomaan sillä verukkeella, kun 'raamatussa ei käsketä niin tekemään'.Voimantorni kirjoitti:No kun Raamatussa ei missään kohtaa kielletäkään tällaista menettelyä
Ihania nämä tällaiset keskenään vastakkaiset kehäpäätelmät! Toimii aina!
With oblivion's obscuration fill my senses to the brim,
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
make me taste obliteration, in this dimness let me dim.
- Jaakko Ahvenainen
-
Bergerac
Tosiaan, hyvä huomio.Mag Mell kirjoitti:Sillai aika jännä, että sitten kuitenkin toisaalta ollaan kieltämässä seurakuntalaisilta n-määrä asioita nimenomaan sillä verukkeella, kun 'raamatussa ei käsketä niin tekemään'.Voimantorni kirjoitti:No kun Raamatussa ei missään kohtaa kielletäkään tällaista menettelyä
Ihania nämä tällaiset keskenään vastakkaiset kehäpäätelmät! Toimii aina!
Kehäpäättelyiden sisäpuolella vanhimmilla on aina ratkaisuja tehdessään käytössään:
A) Seuran kuvainnollinen aivopesu-koulutus ko tehtävään vuosien varrella
B) Seurakunnan kunnioitus vanhimmistoa ja heidän päätöksiään kohtaan. Seuran ns koulutuksen mukaisesti.
C) Seurakunnan/Seuran etua tulee vaalia, hinnalla millä hyvänsä. Tarvittaessa kuvainnollisesti voidaan uhrata yksittäinen vilpitön Jehovan Todistaja.
D) Raamattu <- mutta raamatun sisältö ja jakeet vain pohjautuen Seuran kirjallisuuteen ja Seuran selitykseen=määräyksiin
E) Seuran Kirjallisuus
F) Ja vanhimmille tarkoitetusta Lauma-opuksesta löytyy myös varsin viisaita SEURAN ohjeita=määräyksiä vanhimmistolle
G) Ja Tm Jehovan ohjeet Seuran kautta liittyen ns tm ( tämä tm kuuluu kieltämättä kaikille uskonnollisille yhteisöille) pelastukseen:
Eli äkkiä vaan mukaan Seuran kuvainnolliseen verkostomarkkinointi-peliin, niin pelastus on lähempänä.br 78 26-31 kirjoitti:Uskovatko he olevansa ainoat, jotka pelastuvat?
Eivät. Miljoonat, jotka ovat eläneet menneinä vuosisatoina ja jotka eivät olleet Jehovan todistajia, tulevat takaisin ylösnousemuksessa ja heillä on tilaisuus saada elämä. Monet tällä hetkellä elävistä voivat vielä asennoitua totuuden ja vanhurskauden puolelle ennen ”suurta ahdistusta”, ja he pelastuvat
Ulkomaalaiset jotka rikastuttavat Suomen kulttuuria vastoin Suomen Lakeja, pitää palauttaa kotimaahan. Jos palauttamisen jälkeen uhkaa kuolema niin ei ole meidän ongelma.
-
Vieras
Minä sain aikoinaan noottia vanhimmistolta siitä että kauluspaitani kaulukset "lepattavat."
Pukeutuminen kun oli Jehovalalle kunnioituksen omaamista ja oli kuulemma seurakunnassa" huomioitu kauluspaitani kaulusten olevan epäsiistit koska ne "lepattavat"!
Ja varmaan lepattivatkin kun se luoja oli luonut mulle niin paksun kaulan ettei ikinä kaupasta löytynyt kravattipaitaa jossa olisin saanut ylimmän napin kiinni, mutta sitä varmaan ei ajateltu.
Tosin vanhin joka minua joutui "oikaisemaan" asiasta oli todella mukava ihminen, kertoi ettei hän itse ole tätä mieltä mutta hänet valittiin kertomaan asia minulle, jopa säälin häntä tilanteessa.
Mutta kaikkea paskaa sitä joutui sietämään tuossa "rakkauden järjestössä ."
Pukeutuminen kun oli Jehovalalle kunnioituksen omaamista ja oli kuulemma seurakunnassa" huomioitu kauluspaitani kaulusten olevan epäsiistit koska ne "lepattavat"!
Ja varmaan lepattivatkin kun se luoja oli luonut mulle niin paksun kaulan ettei ikinä kaupasta löytynyt kravattipaitaa jossa olisin saanut ylimmän napin kiinni, mutta sitä varmaan ei ajateltu.
Tosin vanhin joka minua joutui "oikaisemaan" asiasta oli todella mukava ihminen, kertoi ettei hän itse ole tätä mieltä mutta hänet valittiin kertomaan asia minulle, jopa säälin häntä tilanteessa.
Mutta kaikkea paskaa sitä joutui sietämään tuossa "rakkauden järjestössä ."
- Jaakko Ahvenainen
Niih. Tuleepa mieleeni eräs kokemus naapuritodistajaseurakunnasta, minne pääsin poikkeamaan veli vanhimman kyydissä. Kokouksen jo päädyttyä minulta udeltiin, kauanko olen tutkinut. Vastasin rehellisesti: "Sellainen neljännesvuosisata on aikaa kulunut, enemmänkin".
Tämä herätti paikallisissa vanhimmissa paheksuntaa ja tiukan kyselyn, miksen ole jo mennyt kasteelle. Tuumailin vastauksena, että on kehotettu tutkimaan tarkasti ja moinen viepi aikaa. Paheksuvat katseet kohdistuivat persoonaani. Varsin kipeä kommentti voi olla pelkkä paheksuva katse. Eipä oikein tee mieli vierailla moisessa seurakunnassa, tai mistäs sen minusta tietää, jos vaikka kiusallani käyn härnäämässä.
Ei auta rehellisyys näissä puissa, ei.
Tämä herätti paikallisissa vanhimmissa paheksuntaa ja tiukan kyselyn, miksen ole jo mennyt kasteelle. Tuumailin vastauksena, että on kehotettu tutkimaan tarkasti ja moinen viepi aikaa. Paheksuvat katseet kohdistuivat persoonaani. Varsin kipeä kommentti voi olla pelkkä paheksuva katse. Eipä oikein tee mieli vierailla moisessa seurakunnassa, tai mistäs sen minusta tietää, jos vaikka kiusallani käyn härnäämässä.
-
SuurinBabylon
Neljännesvuosisadassa voi järjestön kannalta ikävästi saada myös muuta tietoa siitä kuin sen omaa propagandaa. Kiinnostunut halutaan kasteelle mahdollisimman nopeasti ettei tämä kerkeäisi miettiä juttua loppuun asti. Tietysti todistajat itse pitävät omaa juttuaan yhtä totena kuin sitä, että aurinko paistaa ja maapallo on pyöreä, joten heistä voi tuntua käsittämättömältä miksi joku ei "edisty" kasteelle asti. Vanhimpien käytöksestä ilmenee myös että huolellista tutkimista ei tosiasiassa pidetä hyveenä, vaan ennemminkin sokeaa heittäytymistä siihen uskoon että hallintoelin on Jumalan kanava, käytännössä Jumala itse.Jaakko Ahvenainen kirjoitti:Niih. Tuleepa mieleeni eräs kokemus naapuritodistajaseurakunnasta, minne pääsin poikkeamaan veli vanhimman kyydissä. Kokouksen jo päädyttyä minulta udeltiin, kauanko olen tutkinut. Vastasin rehellisesti: "Sellainen neljännesvuosisata on aikaa kulunut, enemmänkin".