Me olemme erilaisia, sinä ja minä.KN1 kirjoitti:On se kumma, että se onnistuu minulta.
Hehhee, minullepa ei ole tullut vielä kertaakaan. Miksiköhän?KN1 kirjoitti:Jotain vitun paimennuskäyntejä tulee kerran kaks vuodessa
Nyt on kysymys jehovantodistajuudesta, muut yhteiskunnan dilemmat käsitellään muualla.KN1 kirjoitti:Ei pidä rääkyä joka hiton asiasta
Tällä palstalla on kysymys nimenomaan jehovantodistajuudesta, muut yhteiskunnan dilemmat käsitellään muualla.KN1 kirjoitti:nyt on painetta alentaa palkkaasi, kun pressakin jne....
Erosin järjestöstä heti kun minulle kävi selväksi, etten voinut enää uskoa Vt-seuran oppiin.KN1 kirjoitti:Hei kaveri selkärankaa peliin.
Joo, ja täällä puhutaan edelleen Jt-uskontoon liittyvistä asioista. Miksi levittelet aihetta joka suuntaan?KN1 kirjoitti:Joku vaimoaan pettävä esittää aviomiestä. Joku poliitikko esittää suoraselkäistä ja rehellistä. Joku armeijaan menevä esittää isänmaallista, vaikka paskat välittää jne....
En suinkaan ole miettimässä kaikkien ihmisten tai tahojen motiiveja.KN1 kirjoitti:Kyllä sinulla ongelmia riittää, jos rupeat kaikkien motiiveja miettimään.
Minulla itselläni on historiaa Jt-järjestön piirissä, ja siksi osallistun aiheeseen omistetulla palstalla jehovantodistajuutta koskeviin keskusteluihin. Miksi sinä haluat sivuuttaa aiheen ja viitata jatkuvasti kaikkiin muihin asioihin?
Eihän avioillinen pettäminenkään ole mitään, jos sitä verrataan tappamiseen. Mutta eihän tappaminenkaan ole mitään, jos sitä verrataan joukkomurhiin, ja niin edelleen. Huomaatko, että aina voidaan siirtyä pois käsiteltävänä olevasta aihepiiristä.
Kun nyt kerran olet valinnut tämän areenan tänä iltana, niin mitäs olet mieltä Vt-seuran harjoittamasta järjestelmällisestä valehtelusta?KN1 kirjoitti:Ja ennenkaikkea, miksi se häiritsee sinua? Vapaa maa, jossa on vapaus valita areenansa.