Piti oikein rekistöröityä tänne kun ihmettelen "vähän" noita touhuja.
Eli tutkin joskus 25-28 vuotta sitten yhden pariskunnan kanssa, eihän siitä mitään tullut kun ei oikein uponnut tuo älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon.
Mutta kuitenkin muistan silloin kun tutkittiin, niin yhtenä ns varmana kuoleman syntinä (mitä ei voi anteeksi saada) pidettiin aviorikosta. Syy oli aika looginen, aviorikosta tehdessäsi tiedät tekeväsi väärin.
No, tässä vuosien saatossa olen sivusta seurannut touhua. Ensin aviorikoksen teki yhden tienraivaaja pariskunnan vaimo. Vaimo on kai nykyään Beettelissä, en ole aivan varma. Sitten samaan syyllistyi tämän pariskunnan vaimo jonka kanssa tutkin. Täti on edelleen seuranjäsen ja kaiketi se heppu parka keneen se sekaantui on myös.
Kysyin sitten asiaa yhdeltä Beettelissä toimivalta vanhimmalta, että mitäs tämä nyt on. No, raamatusta tietenkin löytyi tähänkin kohta jolla homma selitettiin ihan ok jutuksi. Olipa joku raamatun henkilö tappanutkin jonkun, että sai tyypin vaimon itselleen.
Olen vuosia ihmetellyt ja hämmästellyt todistajien epäloogisuutta. Toki olen varmaan vaan yksinkertainen kun en tuota touhua ymmärrä. Olisi noita epäloogisuuksia muitakin, esimerkiksi tämä kuuluisa veriasia, verta ei saa ottaa, mutta selkäydinneste on ihan ok juttu jne, jne... Oli nimittäin itselleni tärkein henkilö aikanaan isossa sydänleikkauksessa ja tietenkin vaimo valitsi elämän, sen jälkeen kukaan ei tietenkään enään tuntenut jne...
Olisipa noita asioita paljonkin tämmöisellä vanhalla äijällä joka on seuran toimintaa sivusta vuosia seurannut. Ikää siis 52 vuotta, minulla siis
Mutta mitäs näistä.