Näin minäkin uskoin, mutten ole enää lainkaan varma. Se perustuu siihen, että henkilöllä on täysi valinnanvapaus. "Tabu"-sarjassa täyshetero, miehen kanssa seurusteleva nainen meni ineen, siis vankilaan ja häneen sitten liimautui kiinni nainen ja a propos, kun tämä henkilö oli tarpeeksi kauan tätä piirittänyt, niin heistä tuli pari, nainen lemppasi miehen pois kuviosta ja suunnitteli elämää tämän naisen kanssa inen jälkeenkin. Naisvankilassa on tarve, eikä siellä ole kuin naisia, ihminen mukautuu tarpeeseensa, jos on mukautuakseen. Uskon itse olevani tällainen mukautuvainen. Se on eri kuin biseksuaali, joka hakee kumpaakin sukupuolta aktiivisesti, siis edelleen odotetaan, että on vapaa tahto.SisarHento kirjoitti:aina hän sanoo, ettei homoseksuaalisuus ole valintakysymys, vaan me joko synnytään homoina, lesboina tai sitten vaikka bi-seksuaaleina.
Muista(kaa), että luokittelut H, L, B, T ja I ovat lääketieteen luomia ja lääketiedettä kiinnostaa sellaiset asiat kuin kuolema ja erektiohäiriöt, eikä nämä yleensä johda kumpaankaan. Seksuaalisuutta voi määritellä muutenkin. Minusta esimerkiksi on ne, joilla on pakkomielle sukupuolen suhteen, joihin kuuluvat heterot, homot ja osa bi-ihmisistä ja ne, joilla ei ole, pan ja queer. Sitten minua kiinnostaa seksuaalisen valinnan vapaus tai sen puute.
Trans -ja inter ovat taas osittain sisäkkäisiä ja kiinni määritelmistä, ehkä trans on intersukupuolisen erityistila aika monessa tapauksessa, ehkä lähes kaikissa.
Kun minä ajattelen näin, niin minut luokitellaan Q:hun eli queeriksi, mutta olen kyllä eri mieltä monen muun queerin kanssa, se onkin sellainen roskakorikategoria.