Kapteeni kirjoitti:
Tuli mieleen, että tiedätkö tämän suuren suomalaisen filosoofin, ajattelijan ja kosmoksen asiantuntijan Kati Sinenmaan. Hänhän asui useamman vuoden metsässä siellä Stadin seutuvilla. Rakensi kivistä "linnoituksen" sinne "omaan" metsäänsä. Hänet löydät googlaamalla. Kirjoitat vaan hakusanaksi Kati Sinenmaa.
http://maalainen.blogspot.dk/2005/10/ka ... osmos.html
Ihan kiinnostava tapaus, ihmetyttää vain miten hän on voinut tehdä kivistä asumuksen, jos metsä ei ole omassa omistuksessa.
Mutta olisi mukavaa nähdä tuo asumus, jos siitä nyt on jotain jäljellä tulipalon jälkeen.
Minä asun edelleen teltassa ja puran teltan joka aamu ja illalla pystytän se, muutoinhan se varastettaisiin... piilotan tarvikkeet, koska niitä on niin paljon, että vaikea kuljettaa mukana.
Kuukausi sitten minulta varastettiin kaikki, pyörä ja pyörän peräkärry täynnä retki-tarvikkeita 1000 euron edestä, sillä aikaa kun olin 2 tuntia kahvilassa lataamassa kannettavaa tietokonettani.
Siinä oli hätä suuri jonkun aikaa, kun kaikki oli varastettu, harmi että jätin pyörän ja peräkärryn nurkan taakse, niin ettei se ollut näkyvissä.
Jouduin seuraavana päivänä alkamaan ostamaan kaikki tarvikkeen uudelleen, nyt minulla on kaikki välttämätön taas, paitsi pyörää ja peräkärryä en ole vielä hankkinut uusia. koska maksavat yht.ainakin 400 e.
Suuri vahinko se oli, jouduin aloittamaan taas alusta tyhjästä, mutta mitä muutakaan voin. Aikuisen miehen on pärjättävä omillaan, vaikka mitä tapahtuisi.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.