Turhuuksien turhuus

Yleistä keskustelua Jehovan todistajista.

Valvoja: Moderaattorit

Aaron

Re: Turhuuksien turhuus

Viesti Kirjoittaja Aaron »

Osalle on jäänyt selvästi päälle sellainen vähättelevä asenne - ehkä kannattaa miettiä onko kyse keskustelusta tai pyrkimyksestä voittaa väittely? Tuttua todistaja ajoilta :D
Voimantorni

Viesti Kirjoittaja Voimantorni »

Aaron kirjoitti:Osalle on jäänyt selvästi päälle sellainen vähättelevä asenne - ehkä kannattaa miettiä onko kyse keskustelusta tai pyrkimyksestä voittaa väittely? Tuttua todistaja ajoilta
Sinulta jäi Aaron vastaamatta tähän: Mikä osuus ja vastuu Vartiotorni-seuralla sinun mielestäsi on jehovantodistajuudessa esiintyvissä ongelmissa?
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Voimantorni kirjoitti:Sinulta jäi Aaron vastaamatta tähän: Mikä osuus ja vastuu Vartiotorni-seuralla sinun mielestäsi on jehovantodistajuudessa esiintyvissä ongelmissa?
Sillä kato niin merkitystä ole. Hymyilee vaan niin kaikki hoituu. Melkein yhtä tehokasta kuin hoitaa kenttäpalveluksesta juontuvia ongelmia kenttäpalveluksella.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Aaron

Voimantorni kirjoitti:
Aaron kirjoitti:Osalle on jäänyt selvästi päälle sellainen vähättelevä asenne - ehkä kannattaa miettiä onko kyse keskustelusta tai pyrkimyksestä voittaa väittely? Tuttua todistaja ajoilta
Sinulta jäi Aaron vastaamatta tähän: Mikä osuus ja vastuu Vartiotorni-seuralla sinun mielestäsi on jehovantodistajuudessa esiintyvissä ongelmissa?

Jos rehellisen mielipiteeni sanon, niin jokainen on vain omasta toiminnastaan ja pelkästään itsestään vastuussa. Minä olen itsestäni vastuussa jos päätän uskoa vt seuraa. Samoin kaveri.
Aaron

Tony kirjoitti:
Voimantorni kirjoitti:Sinulta jäi Aaron vastaamatta tähän: Mikä osuus ja vastuu Vartiotorni-seuralla sinun mielestäsi on jehovantodistajuudessa esiintyvissä ongelmissa?
Sillä kato niin merkitystä ole. Hymyilee vaan niin kaikki hoituu. Melkein yhtä tehokasta kuin hoitaa kenttäpalveluksesta juontuvia ongelmia kenttäpalveluksella.

Voi kun Tony sinä et tiedä vaan oletat - tietenkin sellainen vihottelu on itsensä rankaisua - mullahan siinä vain verenpaineet nousee, mutta kyllä täällä on käynyt ja lähtenyt todistajat - myös soitteluni - osa kieltäytyy keskustelemasta, osa ei ihan kuin moni muukin - täällä olevista.
Voimantorni

Aaron kirjoitti:Jos rehellisen mielipiteeni sanon, niin jokainen on vain omasta toiminnastaan ja pelkästään itsestään vastuussa. Minä olen itsestäni vastuussa jos päätän uskoa vt seuraa. Samoin kaveri.
Tottahan toki asia on näin, luonnollisestikin. Tuo ei kuitenkaan vastannut lainkaan kysymykseeni.
Aaron

Vastauksen sinä tiedät itsekin. Miksi pohtisin sitä kuka mistäkin on vastuussa tai mitä joku sanoo tai tekee, johon minulla ei ole osaa eikä arpaa - mulle pääasia on, että minä tiedän mitä minä teen.
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Aaron kirjoitti:Minä olen itsestäni vastuussa jos päätän uskoa vt seuraa. Samoin kaveri.
Entä voitko sanoa pokkana, että vaippaikäisestä kolme kertaa viikossa kokouksiin roudattu ja sen päälle viikottaiseen perhetutkisteluun pakotettu lapsi on vastuussa uskostaan? Ja että VT-seura on tästä vastuusta vapaa? Enkä tässä vähättele myöskään aikuisena mielenhallintaan hyvin tarkoin mietityin keinoin ujutettua.

Jos vielä pykävää vakavampiin asioihin mennään, muuttuvan veriopin uhrina kuolleet alaikäiset eivät voi hymyillen jatkaa elämäänsä, he kun ovat jo vaihtaneet hiippakuntaa.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Aaron

Teistä on osa sellaisia jotka ovat naimisissa jt järjestön kanssa - olette kuin se kaveri, jolta vaimo lähti ja jota poliisit piirittää - pidätte vaimoa vastuussa taphtuneesta. Suck.
Vieraas

Viesti Kirjoittaja Vieraas »

Aaron kirjoitti:Teistä on osa sellaisia jotka ovat naimisissa jt järjestön kanssa - olette kuin se kaveri, jolta vaimo lähti ja jota poliisit piirittää - pidätte vaimoa vastuussa taphtuneesta. Suck.
Toistolla tehoa viestintään? Tämä ketju ei taida tästä enää kehittyä, joten olkoon.
Video ei ollut ohjeistusvideo.
Voimantorni

Aaron kirjoitti:Vastauksen sinä tiedät itsekin.
Itse asiassa en tiedä. Miksi et vain voisi yksinkertaisesti vastata kysymykseen?
Tony

Viesti Kirjoittaja Tony »

Juu, eiköhän tämä ollut tässä.
"Jos Seura sanoisi minulle, että tämä kirja on musta vihreän sijaan, minä sanoisin: 'Kappas vaan, voisin vaikka vannoa, että se on vihreä, mutta jos Seura sanoo, että se on musta, niin se on musta!'" - Bart Thompson - piirivalvoja
Lukittu