tsaijaijaijaijaijaijai ...

Uskontoon liittymätön keskustelu.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
YksinäinenSusi

tsaijaijaijaijaijaijai ...

Viesti Kirjoittaja YksinäinenSusi »

Pyrähdin matalalentoa tuossa yx päivä Kemin seurakunnan ohitte ja siellä oli uusi valtakunnansali, joka oli tosi pieni verrattuna siihen isoon entiseen jossa olis mahtunu korjaamaan vaikka linja-autoja jos se olis ollu linja-autokorjaamo.

Ihmettelin että tähänkö onpi tultu? Jotta ison Jumalan joka itseänsä kutsuu "minä olen" on antanunna Kemin seurakunnan pienentyä noin pienex.

Naurattaa ... täällä Simossakaan ei ole näkynyt Jehovan aitoja todistajia koko sen 1,5 vuoden aikana mitä olen täällä asununna. Eikä mitään trak(toreita?)taatteja ole postilaatikkooni työnnetty.

Totisesti ovat lopun ajat koittaneet eräälle järjettömyyksiä harrastavalle amerikkalaiselle kirjapaino-lahkolle.
Ihmisellä on oikeus yksilönä - määrätä oma kohtalonsa.
ryhdistäytynyt

Re: tsaijaijaijaijaijaijai ...

Viesti Kirjoittaja ryhdistäytynyt »

JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti:
Naurattaa ... täällä Simossakaan ei ole näkynyt Jehovan aitoja todistajia koko sen 1,5 vuoden aikana mitä olen täällä asununna. Eikä mitään trak(toreita?)taatteja ole postilaatikkooni työnnetty.
Oletko nähnyt epäaitoja jehovantodistajia :lol: Mieltäni lämmittää epäaitouden lisääntyminen jehovantodistajuudessa. Viimmeksi kuulin, että sairaalan lääkäri (HUS) oli kertonut, että lähes kaikki JT-lasten vanhemmat eivät pullikoi vastaan, kun lapselle pitää antaa verensiirto. Ovat huolissaan vain siitä, ettei tieto verensiirrosta/punasoluista leviä. Juuri tämänkaltaiset juorut minua ilahduttavat. Jehovantodistajuus rapistuu käytännön tasolla.
JarkkeParkkeBabylon5 kirjoitti: Totisesti ovat lopun ajat koittaneet eräälle järjettömyyksiä harrastavalle amerikkalaiselle kirjapaino-lahkolle.
Aktiivisuus hiipuu kaikkialla, mitä suuremmaksi tulee salipuheiden ja todellisuuden ristiriita.
"ihmisiä on helpompi huijata, kun saada heitä myöhemmin uskomaan se, että heitä on huijattu"
Vastaa Viestiin