Jos esitetään jonkin ainutlaatuisen ja ainoan raamatullisen totuuden olemassaolo, niin se olemassaolo on tietenkin osoitettava. Minä en sellaista tunne, joten odotan avoimella mielellä, että joku osoittaisi tuollaisen totuuden olemassaolon ja tietysti sisällön. Itse asiassa olen pian kaksi vuosikymmentä odotellut ja odottelu jatkuu. Joten tuolla perusteella mielipiteeni on, ettei Vt-seuralla ole raamatullista totuutta.Toinen kiinnostunut kirjoitti:Voisitko Markku kertoa lisää mielenkiintoista matskua ja syitä siihen, miksi jehovan todistajilla ei ole totuutta?
Tokihan voidaan väittää, että Vt-seuralla on Ainoa Oikea Totuus, mutta niin tuntuu olevan kilpailijoillakin ja samoilla sanakäänteillä.
Jos vaikka sitten esimerkiksi jatkuva tosiasioiden vääristely, harhaanjohtavat tarkoitushakuiset lainaukset, pakon edessä tehtävät oppimuutokset, omasta menneisyydestä valehtelu, lukuisat pieleen menneet maailmanlopun ennustukset, veriuhrit, karttaminen ja vaikka pedofiilien hyysääminen ovat jollekin osa raamatullisen totuuden tunnusmerkkejä, niin siitä vaan.